مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: مردم اصفهان در عید قربان بیش از ۲ میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان به صورت نقد و گوشت گرم به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور بابیان اینکه مردم نیکوکار استان بیش از ۲ میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان نذر و قربانی برای توزیع به مددجویان و نیازمندان در اختیار این نهاد قرار دادند، گفت: این میزان نسبت به عید قربان سال گذشته ۲۴۰ درصد رشد نشان می دهد.

وی ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در عید امسال شامل یک میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان وجه نقد، ۱۳,۵ تن گوشت گرم و ۱۰۱ رأس دام زنده است.

متین پور برپایی قربانگاه را از جمله خدماتی عنوان کرد که در سال های اخیر توسط این نهاد به همشهریان اصفهانی ارائه می شود و خاطرنشان ساخت: در عید قربان امسال نیز بیش از ۱۲۰ پایگاه و قربانگاه در سراسر استان با همکاری سازمان دامپزشکی و با نظارت ناظران ذبح شرعی برای رفاه حال نیکوکاران گرانقدر اصفهانی ایجاد شد.

وی درباره توزیع کمک‌های جمع‌آوری‌شده در عید قربان گفت: دام‌های اهداشده با نظارت نماینده سازمان دامپزشکی ذبح و پس از بسته‌بندی در میان ایتام و خانوارهای نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: اهدای قربانی و نذورات برای کمک به نیازمندان تنها منحصر به عید قربان نیست و کمیته امداد استان اصفهان در طول سال آماده دریافت نذورات، تامین دام، ذبح و توزیع عقیقه بر اساس موازین شرع مقدس است.