اجرای 30 ویژه برنامه دهه ولایت در کرج


اجرای 30 ویژه برنامه دهه ولایت در کرج

کرج - ایرنا - سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج به مناسبت دهه امامت و ولایت 30 ویژه برنامه فرهنگی ، مذهبی و هنری در این کلانشهر اجرایی کرد.

مولودی خوانی در پارک ها ، برپایی نمایشگاه های کتاب و هنری ، برگزاری تئاتر خیابانی ، ، نشست سینمای خانواده در پارک ولیعصر(عج ) کرج ، اجرای برنامه های شاد و متنوع هنری در بوستان ها ، جنگ شادی در محلات محروم شهر از جمله برنامه های دهه ولایت در این کلانشهر است .

علیرضا رحیمی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که برنامه های دهه ولایت امسال با شور و نشاط خاصی در این کلانشهر اجرایی شده و تا عید سعید غدیر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه عروسک گردانی و برنامه های هنری ویژه کودکان از شاخص ترین این برنامه ها به شمار می رود ، اظهار داشت: این روزها بوستان های مناطق دهگانه شهر کرج با همکاری گروه های هنری به محیطی شاداب تبدیل شده است .

رحیمی با اشاره به اینکه مسابقات مولودی خوانی و جشن خنده از جمله این برنامه ها است، بیان داشت: در حاشیه این برنامه ها کلاس های آموزشی فرهنگی و غرفه های بازی کودکان نیز دایر شده است.

رحیمی خاطر نشان کرد: برنامه های دیگری نیز به صورت هفتگی در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج قرار دارد.

وی اظهارداشت: همچنین دومین نشست تئاتر خیابانی در یکی از پارک منطقه ۶ کرج برگزار شد.

رحیمی تاکید کرد که برگزاری برنامه چهارشنبه های بانشاط در این کلانشهر کلید خورده است.

کلانشهر کرج حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی