نسخه‌ جدید سامانه همراه بانک و همراه پلاس ملت روانه بازار شد


بانکداری ایرانی ـ در سامانه همراه پلاس ملت خدماتی همچون پرداخت عوارض آزاد راه ها، امکان محاسبه سود سپرده ها در همراه پلاس ملت، امکان حذف نمودن برچسب درکیف پول همراه پلاس ملت و امکان بازیابی رمز کیف پول در صورت فراموشی رمز پیش بینی و اجرا شده است.

نسخه‌ جدید سامانه همراه بانک و همراه پلاس ملت روانه بازار شدبانکداری ایرانی ـ بانک ملت آخرین نسخه به روز و جدید سامانه همراه بانک ملت را ارائه کرد.

به گزارش بانکداری ایرانی استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز نرم‌افزاری در حوزه تلفن همراه از جمله خدمت سپان، ظاهر کاربرپسند سامانه با ارائه انواع نمودار و گزارش ها، امکان انجام انواع تراکنش‌ها با استفاده از شماره کارت‏‏ یا شماره حساب، عدم پیچیدگی در نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار، استفاده از اثر انگشت جهت ورود به سامانه، امکان نمایش نزدیکترین شعبه به مشتری به همراه اطلاعات مربوطه، امکان نمایش حساب‌های پرکاربرد در صدر حساب ها و امکان درج شرح خدمت بدون نیاز به تایپ و با کلام مشتری از جمله ویژگی های سامانه همراه بانک ملت است.

در این راستا بانک ملت در اطلاعیه ای اعلام کرد: به منظور تکمیل خدمات سامانه مذکور و بهبود عملکرد سامانه مطابق با سلیقه مشتری، نسخه 1.1.9 سیستم عامل اندروید و 1.1.0 سیستم عامل iOS سامانه همراه‌بانک در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

خدمات جدید سامانه همراه بانک ملت

یکی از خدمات جدید سامانه همراه بانک ملت در سیستم های عامل اندروید و ios درخواست صدور المثنی بن کارت و گزارش درخواست المثنی بن کارت و تعیین سقف کیف پول همراه ‌پلاس ملت در همراه بانک (از 10،000 تا2،000،000 ریال) است که با استفاده از این خدمت، مشتریان بانک ملت قادر خواهند بود با مراجعه به سامانه همراه بانک ملت، نسبت به تعیین سقف کیف پول خود جهت استفاده در سامانه همراه‌پلاس ملت اقدام کنند.

هم چنین تغییر وضعیت بن کارت (امکان فعال‏/ غیرفعال نمودن بن کارت)، امکان به اشتراک گذاری رسیدها، امکان استفاده از خدمت OCR (اسکن اطلاعات کارت مبداء و مقصد) در حواله ملت‏/ سحاب سامانه همراه بانک و نیز پرداخت قبض موبایل از طریق روش استعلام در سامانه همراه بانک از طریق حساب‏/ کارت از دیگر خدمات جدید در این سامانه است.

از دیگر خدمات مهمی که در این سامانه در سیستم عامل اندروید پیش بینی و اجرا شده است ارائه فراخوان سرویس صوتی برای خدمات و امکان ورود به سامانه همراه بانک از طریق اسکن چشم است.

در این خدمت یعنی اسکن چشم دارندگان تلفن ‌همراه با برند سامسونگ که نسخه سیستم عامل را به اندوید 9 و بالاتر ارتقاء داده‌اند؛ می‌توانند در صورتی‌که پیش‌فرض ابزار احراز هویت بیومتریک تلفن همراه خود را اسکن چشم قرار داده باشند، از این خدمت استفاده کنند.

خدمات جدید سامانه همراه پلاس ملت

در سامانه همراه پلاس ملت خدماتی همچون پرداخت عوارض آزاد راه ها، امکان محاسبه سود سپرده ها در همراه پلاس ملت، امکان حذف نمودن برچسب ( QR تولید شده ) درکیف پول همراه پلاس ملت و امکان بازیابی رمز کیف پول در صورت فراموشی رمز پیش بینی و اجرا شده است.

این خدمات در دو سیستم عامل اندروید و ios طراحی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

دیگر تغییرات ایجاد شده در برخی از خدمات

بانک ملت در ادامه اطلاعیه ی خود درباره نسخه جدید سامانه همراه بانک ملت از اعمال برخی تغییرات جدید نسبت به نسخه قبلی خبر داد و این تغییرات را اینگونه توضیح داد:

افزایش سقف انتقال وجه در این سامانه به صورت امکان صدور حواله بانک ملت به میزان 500.000.000 ریال روزانه از مجموع حساب‌های مشتری و امکان صدور حواله پایا به میزان 50.000.000 ریال روزانه از مجموع حساب‌های مشتری تغییر کرده است.

هم چنین ارسال پیامک حواله ملت به تفکیک جنسیت در نسخه اندروید بستر اس ام اس، افزایش ضریب امنیتی سامانه با استفاده از تکنولوژی های روز، اضافه شدن اپراتور همراه اول به سرویس بانک پرداخت ـ شارژ خودکار، تغییر در لوگوی سامانه همراه بانک ملت و ایجاد تمایز با رمز نگار ملت، تغییر در رسید تراکنش‌های کارتی در همراه بانک، تغییرات مربوط به درخواست دسته چک، نمایش نام ذینفع مربوط به روزهای گذشته در سرویس گردش حساب، حذف موجودی در لیست صفحه اصلی و نمایش موجودی با انتخاب گزینه بروزرسانی و امکان دریافت گردش حساب با یکی از فاکتورهای تعداد یا تاریخ از دیگر تغییرات ایجاده شده در این سامانه است که در دو سیستم عامل اندروید و ios اجرایی و عملیاتی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز