امضای تفاهم‌نامه آبفا و متروی تهران برای فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف


 امضای تفاهم‌نامه آبفا و متروی تهران برای فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف

مدیران‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران و شرکت بهره‌برداری مترو تهران با هدف در اختیار گذاشتن فضاهای محیطی ایستگاه‌های مترو برای فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب و تامین مناسب آب شرب ایستگاه‌های خطوط برای استفاده شهروندان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت نیرو، مدیران‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران و شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، با هدف در اختیار گذاشتن فضاهای محیطی ایستگاه‌های مترو برای فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب و تامین مناسب آب شرب ایستگاه‌های خطوط برای استفاده شهروندان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. «محمدرضا بختیاری»، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه این تفاهم‌نامه آغازگر همکاری با مترو است، گفت: ایران جزو کشورهای خشک محسوب شده و در آن هزینه‌های زیادی برای تأمین و تصفیه آب صرف می‌شود، اما متأسفانه با وجود همه سختی‌ها، برخی از آب شرب برای مصارف نادرست استفاده می‌کنند.


وی با بیان اینکه باید در کاهش مصرف آب و صرفه‌جویی در آن فرهنگ‌سازی کرد، گفت: مترو تهران به‌دلیل مسافران زیادی که جابه‌جا می‌کند ظرفیت بالایی برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی دارد و به همین دلیل قصد داریم طی این تفاهم‌نامه که امروز منعقد شد، تبلیغات گسترده‌ای را در این خصوص داشته باشیم.


بختیاری ادامه داد: مترو تهران نسبت به اکران تبلیغات صرفه‌جویی در مصرف آب اقدام می‌کند و به ازای آن شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز متعهد می‌شود در زمان‌های بحران به مترو تهران کمک کند.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران خاطرنشان کرد: ماهیت کاری آب و فاضلاب و مترو دارای اشتراک‌های زیادی است، بنابراین می‌توانیم از این اشتراک‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم استفاده کنیم./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)