دزدیدن پلاک خودرو برای پنهان ماندن سرقت از منازل تهرانی ها


رکنا: رئیس کلانتری 134 شهرک قدس از دستگیری یک سارق حرفه ای منزل طی تعقیب و گریز پلیسی خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته در طی تماس های شهروندی با سامانه ۱۱۰ پلیسی ماموران عملیات این کلانتری در جریان پرسه زنی های یک دستگاه خودروی پژو۲۰۶ سفید رنگ در محدوده خیابان درختی قرار گرفتند و سریعا برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پلیس با حضور در محل متوجه سرقتی بودن پلاک این خودرو می شود ادامه داد: پلاک خودرو دو هفته پیش از خودروی دیگری سرقت شده بود که در ادامه سرنشینان خودرو متوجه حضور پلیس شدند و اقدام به فرار کردند.

این مقام انتظامی افزود: بعد از چند دقیقه و با شلیک چند تیر هوایی و مستقیم که توسط افسر عملیات کلانتری صورت گرفت، بالاخره دو لاستیک عقب خودرو پنچر و خودرو متوقف شد.

سرهنگ آذین بااشاره به فرار دو سرنشین جلو به صورت پیاده ادامه داد: افسران عملیات موفق به دستگیری یک نفر شدند و دو متهم فراری با توجه به شلوغی وترافیک در خیابان فرار کردند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده 24 سال سن دارد و مدعی است از یکی از شهر های غربی به تهران آمده است؛ متهم مدعی بود با دو دوستش یک خانه مجردی در غرب تهران اجاره کرده اند و با خودروی‌ توقیف شده که برای دوست شان است به سعادت آباد و منازل مسکونی واقع در شهرک غرب رفته و منازل مسکونی را سرقت می کرده اند.

متهم مدعی بود دوستانش حدود یک سال است اقدام به سرقت خانه های شهروندان تهرانی کرده اند و رییس کلانتری شهرک قدس از شهروندانی که چند وقت اخیر از خانه شان سرقت شده بود دعوت به کلانتری کرد و بعد از رویت فیلم های دوربین مداربسته تصاویر متهم با تصاویر چند فیلم دوربین مداربسته تطبیق داده شد که متهم در آنها با خودروی پلاک سرقتی شان سرقت کرده بودند.

در انتها متهم به مقام محترم قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر