رابرت دنیرو و شایا لباف در فیلم After Exile با یکدیگر همبازی خواهند شد


رابرت دنیرو و شایا لباف در فیلم After Exile با یکدیگر همبازی خواهند شد

رابرت دنیرو و شایا لباف برای بازی در نقش پدر و پسر خلافکار سابق در فیلم After Exile درام جنایی برای اولین بار با یکدیگر همکاری خواهند کرد. به گفته سایت Deadline که اولین بار خبر ساخت فیلم را منتشر کرد، جاشوآ مایکل استرن که پیش از این برای ساخت Jobs و Swing Vote شناخته می‌شد، کارگردانی این اثر را بر عهده خواهد گرفت. او به همراه آنتونی تورن و مایکل...

رابرت دنیرو و شایا لباف برای بازی در نقش پدر و پسر خلافکار سابق در فیلم After Exile درام جنایی برای اولین بار با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

به گفته سایت Deadline که اولین بار خبر ساخت فیلم را منتشر کرد، جاشوآ مایکل استرن که پیش از این برای ساخت Jobs و Swing Vote شناخته می‌شد، کارگردانی این اثر را بر عهده خواهد گرفت. او به همراه آنتونی تورن و مایکل تاوو نوشتن فیلم‌نامه را نیز انجام خواهند دادند. فیلم‌نامه‌ای که بر اساس وقایع حقیقی رخ داده در زندگی تاوو الهام گرفته است و آنتونی تورن و استیو اسنایدر نیز تهیه‌کننده آن خواهند بود.

لباف در نقش مایک دیلنی بازی خواهد کرد که پس از هشت سال مجبور می‌شود با پدر الکی خود، تد (با بازی رابرت دنیرو) ارتباط برقرار کند. پدری که در این مدت به دلیل قتل غیرعمد در زندان بسر برده و اکنون آزاد شده است. پدر و پسر بار دیگر همراه یکدیگر خواهند شد تا جان برادر کوچک مایک (که هنوز بازیگر آن انتخاب نشده است) را نجات دهند. چرا که او نیز همان راه موادمخدر و جنایتکاری را پیش گرفته است که روزی پدر و پسر در گذشته انجام داده بودند.

رابرت دنیرو بازی در دو نقش کلیدی از فیلم‌های مهم سال 2019 را بر عهده داشته است، نقش اصلی فیلم The Irishman ساخته گانگستری جدید مارتین اسکورسیزی که با آل پاچینو و جو پچی همبازی شده است و همچنین بازی در نقش مکمل فیلم ضد ابرقهرمانی Joker که داستانی اوریجنیال از این شخصیت معروف کامیک‌بوک‌ها را روایت خواهد کرد.

شایا لباف در همین حین برای بازی در نقش جیمز، شخصیتی که بر اساس زندگی حقیقی پدر او نوشته شده بود، در فیلم Honey Boy مورد تحسین و تمجید منتقدین قرار گرفت. فیلمی که نوشتن فیلم‌نامه آن نیز بر عهده خود لباف بود و آلما هارل کارگردانی آن را بر عهده داشت. دیگر فیلمی که لباف امسال در برنامه اکران دارد، The Peanut Butter Falcon خواهد بود.

رابرت دنیرو و شایا لباف در فیلم After Exile با یکدیگر همبازی خواهند شدرابرت دنیرو و شایا لباف در فیلم After Exile با یکدیگر همبازی خواهند شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام از مصرف انرژی بالایی برخوردار خواهد بود