عناوین آینده استودیو کوانتیک دریم به صورت مالتی پلتفرم عرضه خواهند شد


عناوین آینده استودیو کوانتیک دریم به صورت مالتی پلتفرم عرضه خواهند شد

استودیو کوانتیک دریم که پیش از این برای ساخت بازی‌های انحصاری سونی شناخته می‌شد، به دنبال رویکرد جدیدی برای عرضه عناوین آینده خود است. استودیو محبوب کوآنتیک دریم زمانی برای خود اسم و رسم در آورد که به عنوان پیشگام در خلق آثار روایت‌محور و داستان‌گویی همچون فارنهایت، باران شدید و Beyond Two Souls در صنعت بازی شناخته شد. عناوینی که تمرکز بالایی بر...

استودیو کوانتیک دریم که پیش از این برای ساخت بازی‌های انحصاری سونی شناخته می‌شد، به دنبال رویکرد جدیدی برای عرضه عناوین آینده خود است.

استودیو محبوب کوآنتیک دریم زمانی برای خود اسم و رسم در آورد که به عنوان پیشگام در خلق آثار روایت‌محور و داستان‌گویی همچون فارنهایت، باران شدید و Beyond Two Souls در صنعت بازی شناخته شد. عناوینی که تمرکز بالایی بر نحوه روایت داستان‌هایی گذاشته بودند که به خودی خود خاص و منحصربفرد نیز بودند. در یک دهه گذشته شرکت به عنوان یکی از استودیوهای انحصاری سونی مشغول ساخت آثار جدید خود برای کنسول‌های پلی استیشن بود.

این روند تا سال گذشته نیز ادامه داشت که پس از مدت‌ها تصمیم گرفتند سه عنوان آخر خود بازی‌های Heavy Rain، Beyond Two Souls و Detroit Become Human را توسط اپیک گیمز استور برای رایانه‌های شخصی منتشر کنند که باران شدید در تاریخ 24 ژوئن و ماورا در تاریخ 27 جولای منتشر شدند. اکنون استودیو با قاطعیت اعلام کرده است که تصمیم آن‌ها برای عرضه بازی‌های چند پلتفرمی، یک شبه گرفته نشده و به دنبال تحقق بخشیدن آن هستند.

دیوید کیج خالق این آثار فراموش‌نشدنی در گفتگو با DualShockers اعلام کرد که آن‌ها قصد قطع همکاری برای ساخت عناوین انحصاری سونی را گرفته‌اند. چرا که در حال حاضر مشغول ساخت چندین پروژه هستند و علاقه دارند شکوفا شدن آثار خود را بر پلتفرم‌های دیگری جز برند پلی‌استیشن نیز مشاهده کنند. البته کیج ایده داشتن بازی انحصاری با مالک یک پلتفرم را رد نکرد اما تاکید کرد که دیگر تنها با یک مالک برای چندین پروژه مختلف همکاری نخواهد کرد.

استودیو کوانتیک دریم دیگر در انحصار پلتفرم خاصی نخواهد بود. باید بگم اگر قراردادهای انحصاری خاصی بر پایه عنوان به عنوان وجود نداشته باشد، تمامی آثار آینده ما در زمان عرضه برای تمام پلتفرم‌های موجود منتشر خواهند شد.

اقدامی که البته تعجب‌برانگیز نبود چرا که چندی پیش آن‌ها اعلام کرده بودند قصد دارند به عنوان ناشری غیرانحصاری Third Party به کار خود ادامه دهند و تا جای ممکن برای پلتفرم‌های موجود بازی‌های خود را عرضه کنند. باید منتظر ماند و دید با چه آثار تازه‌ای از این استودیو دوست‌داشتنی روبه رو خواهیم شد.

عناوین آینده استودیو کوانتیک دریم به صورت مالتی پلتفرم عرضه خواهند شدعناوین آینده استودیو کوانتیک دریم به صورت مالتی پلتفرم عرضه خواهند شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی