توسعه عدالت آموزشی باید در دستور کار قرار گیرد


توسعه عدالت آموزشی باید در دستور کار قرار گیرد

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین تاکید کرد توسعه عدالت آموزشی باید به عنوان یک اولویت کاری در دستور کار دست اندکاران آموزش و پرورش قرار بگیرد.

عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در مراسم اهدای تجهیزات ورزشی به مدارس محروم قزوین با اشاره به دهه ولایت افزود: عید غدیر هم صرفاً متعلق به مسلمانان و شیعیان نیست بلکه متعلق به تمام بشریت است مسیر آینده انسان تعیین می شود .
وی اظهار شد: در فرآیند سیاسی از گذشتگان دور همواره دو بحث وجود داشته است که چه کسی حکومت کند و چگونه حکومت کند و هر دوی این دو در غدیر مشخص شده است و آنرا پیامبر مشخص می کند.
زاهدی با اشاره به ارایه تجهیزات آموزشی به مدارس محروم قزوین، ادامه داد: این یک برنامه برای توسعه عدالت آموزشی در استان است و باید برای توسعه نقاط حاشین نشین برنامه ریزی کنیم چرا که این پدیده هم آسیب رسان و هم یک پدیده آسیب پذیر است .
استاندار قزوین اضافه کرد: در بحث عدالت آموزشی لازم است که به این مسئله حداقل در بحث سخت افزاری آموزشی توجه شود و هرچند این امکانات کافی نیست اما این توجه از سوی دولت آغاز شده و امیدوارم که تداوم داشته باشد و از تبعیضی که در حاشیه شهرها وجود دارد کاسته شود.
وی تاکید کرد: امیدواریم با مشارکت اولیا بتوان در توسعه عدالت آموزشی در بحث سخت افزاری گام های خوبی برداشت و در نقاط محروم نیز برای این قضیه باید همکاری دستگاه ها و نهادهای مختلف را جلب کرد.

۷۳۸۹*۳۰۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید