هم افزایی کمیته امداد و بنیاد مستضعفان در ارائه خدمت به نیازمندان


هم افزایی کمیته امداد و بنیاد مستضعفان در ارائه خدمت به نیازمندان

نشست هم اندیشی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و نماینده بنیاد مستضعفان در استان به منظور هم افزایی در ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به نیازمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «قباد مبشری» ظهر امروز ( ۲۳ مرداد ) در نشست با نماینده بنیاد مستضعفان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف اساسی در کار این نهاد خدمت به نیازمندان برای رفع مشکلات معیشتی آنان با محوریت حفظ عزت نفس و توانمندسازی آنهاست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تقویت، توسعه و گسترش مشارکت های مردمی و بهره گیری از ظرفیت خیرین و دیگر نهادها و سازمان ها به منظور ارائه خدمت بهتر به نیازمندان امری ضروری است و کمیته امداد در این زمینه اقدامات موثری انجام داده است.

وی به تعامل با بنیاد مستضعفان جهت ارائه خدمات مطلوب تر به نیازمندان کمیته امداد اشاره و اضافه کرد: کمیته امداد یک نهاد حمایتی است که بحث حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند را در برنامه کاری خود دارد

مبشری یاداور شد: تعامل سازنده این نهاد با دیگر نهادها سبب بهره مندی نیازمندان بیشتری از خدمات حمایتی این نهاد می شود.

این مسئول حمایتی با بیان اینکه شهرستان لنده به عنوان دومین منطقه «پایلوت محرومیت زدایی« توسط بنیاد مستضعفان در سراسر کشور انتخاب شده، گفت: با اجرای طرح های محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان در حوزه های مختلف از جمله در زمینه اشتغال پایدار و تقویت بخش های زیربنایی، کشاورزی و دامداری از محرومیت های این منطقه کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استان دارای ظرفیت‌ های اقتصادی بسیار به ویژه در زمینه صنایع دستی و کشاورزی است، گفت: ضرورت دارد که با هماهنگی دستگاه های اجرایی و مؤسسات و نهادهای خیریه از این ظرفیت‌ها برای محرومیت زدایی و اشتغال زایی مردم استان استفاده کرد.

«یزدان پرست» هم در این نشست، گفت: بنیاد مستضعفان نهادی است که در زمینه اشتغال و تولید، سلامت، کمک به تأمین مسکن نیازمندان و ارائه خدمات آموزشی پرونده ویژه و پرباری دارد.

نماینده بنیاد مستضعفان کشور در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان حامی محرومان و نیازمندان مناطق محروم است، اظهار داشت: تلاش ما این است که از ظرفیت این بنیاد برای محرومیت زدایی شهرستان لنده به نحو احسن استفاده کنیم و در این خصوص نیاز به کار و تلاش جهادی و تعامل همگانی است.

شایان ذکر است، در این دیدار راهکارها و راهبردهای اساسی در خصوص احداث مسکن مقاوم، احداث سرویس بهداشتی و حمام، اشتغال و بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان لنده مورد بررسی قرار گرفت و موافقت اولیه دو دستگاه جهت مشارکت و هم افزایی در ارائه خدمت به جامعه هدف کمیته امداد حاصل شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک