دزدیدن پلاک خودرو برای پنهان دزدی از منازل


دزدیدن پلاک خودرو برای پنهان دزدی از منازل

رئیس کلانتری 134 شهرک قدس از دستگیری دزد حرفه‌ای منزل تهرانی‌ها در تعقیب و گریز پلیسی خبر داد

دزدیدن پلاک خودرو برای پنهان دزدی از منازلبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سرهنگ ضرغام آذین گفت: درپی تماس‌های شهروندی با سامانه ۱۱۰ پلیسی ماموران عملیات این کلانتری در جریان پرسه زنی‌های پژو ۲۰۶ سفید رنگ در محدوده خیابان درختی قرار گرفتند و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه پلیس با حضور در محل متوجه دزدی بودن پلاک این خودرو شد، ادامه داد: پلاک خودرو دو هفته پیش از خودرو دیگری سرقت شده بود که در ادامه سرنشینان خودرو متوجه حضور پلیس شدند و فرار کردند، اما در ادامه خودرو متوقف شد.
سرهنگ آذین با اشاره به فرار دو سرنشین جلو به صورت پیاده ادامه داد: افسران عملیات موفق به دستگیری یک نفر شدند، اما دو متهم فراری با توجه به شلوغی و ترافیک در خیابان متواری شدند.
وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده ۲۴ سال سن دارد و مدعی است از یکی از شهر‌های غربی به تهران آمده است؛ متهم مدعی بود با دو دوستش یک خانه مجردی در غرب تهران اجاره کرده اند و با خودروی توقیف شده که برای دوست شان است به سعادت آباد و منازل مسکونی واقع در شهرک غرب می‌رفتند و از منازل مسکونی دزدی می‌کردند.
متهم مدعی بود دوستانش حدود یک سال است از خانه‌های شهروندان تهرانی دزدی می‌کردند.
رئیس کلانتری شهرک قدس از شهروندانی که چند وقت اخیر از خانه شان دزدی شده است، دعوت به کلانتری کرد و بعد از دیدن فیلم‌های دوربین مداربسته تصاویر متهم با تصاویر چند فیلم دوربین مداربسته تطبیق داده شد که متهم در آن‌ها با خودرو پلاک سرقتی شان دزدی کرده بود.
در انتها متهم به مقام محترم قضائی معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی