بهترین مناطق برای رزرو هتل در استانبول


استانبول یکی از مقصدهای محبوب در میان ما ایرانی هاست. در مطلب laquo;راهنمای محله های معروف استانبول raquo; اشاره کردیم که استانبول از محله و مناطق متعددی تشکیل شده. حال این سوال پیش می آید که برای اقامت در هتل کدام یک از این محله ها مناسب ترند؟ البته انتخاب بهترین محله برای رزرو هتل بستگی به اهداف شما هم دارد؛ مثلا دوست دارید به مراکز مهم...

استانبول یکی از مقصدهای محبوب در میان ما ایرانی‌هاست. در مطلب «راهنمای محله‌ های معروف استانبول» اشاره کردیم که استانبول از محله و مناطق متعددی تشکیل شده. حال این سوال پیش می‌آید که برای اقامت در هتل کدام یک از این محله‌ها مناسب‌ترند؟ البته انتخاب بهترین محله برای رزرو هتل بستگی به اهداف شما هم دارد؛ مثلا دوست دارید به مراکز مهم استانبول نزدیک باشید یا ارزان بودن هتل برای‌تان بیشتر اهمیت دارد؟

رزرو هتل در منطقه تکسیم

شاید بتوان گفت اغلب گردشگران ترجیح می‌دهند در نزدیکی میدان تکسیم هتل رزرو کنند؛ تکسیم با داشتن ایستگاه مترو، اتوبوس، تراموا و... دسترسی آسان و راحتی به اکثر نقاط استانبول دارد. اغلب امکانات، مراکز خرید، بهترین رستوران‌ها و کافه‌های استانبول در این منطقه واقع‌ شده‌اند. البته این منطقه همیشه پرشور و هیاهو است. اگر به شلوغی علاقه ندارید، پیشنهاد می‌کنیم فکر اقامت در تکسیم را فراموش کنید یا با قدری فاصله گرفتن از میدان تکسیم، خیابان‌های خلوت‌‌تر تکسیم را برای رزرو هتل انتخاب کنید. جاده استقلال نیز در امتداد میدان تکسیم واقع شده و مکانی برای پیاده‌روی و تفریحات شبانه به شمار می‌رود. گفتنی است اغلب هتل‌ها و ساختمان‌های این منطقه به دوران عثمانی برمی‌گردد. اگر تصمیم گرفتید در تکسیم هتل رزرو کنید، بهتر است در یکی از هتل‌های زیر اقامت داشته باشید.

هتل‌های منطقه تکسیم

هتل آوانگارد تقسیم Avangard Taksim هتل پیک The Peak Hotel هتل آلکوچلار کبان Alkoclar Keban هتل آپارتمان آلیون سوئیت Alyon Suite هتل اینترکنتیننتال InterContinental Istanbul هتل رادیسون بلو پرا Radisson Blu Hotel Pera

منطقه سلطان احمد

اغلب جاذبه‌های دیدنی استانبول در منطقه سلطان احمد واقع شده‌اند و امتیاز ویژه این محله همین موضوع است. از جمله جاذبه‌هایی که در این منطقه می‌توانید ببینید مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، مسجد آبی، موزه موزاییکی و... هستند. خیابان آک بییک در منطقه سلطان احمد برای رزرو هتل گزینه مناسبی است.

بهترین مناطق برای رزرو هتل در استانبول

هتل‌های منطقه سلطان احمد

هتل فورس fors hotel هتل سنتروم centrum hotel هتل سلطانیا sultania hotel هتل دوسو دوسی doso dosi hotel هتل سلطانیا sultania hotel هتل کافکاس استانبول kafkas hotel هتل پرولا perula hotel هتل یاسمک سلطان yasmak sultan hotel هتل اِوِسِن evesen hotel

رزرو هتل در منطقه شیشلی استانبول

یکی از بهترین شهربازی‌ های استانبول، مراکز خرید، رستوران و... استانبول در منطقه شیشلی واقع شده است. نزدیکی به تکسیم، مسکونی بودن و آرامش این منطقه از جمله مزیت‌های منطقه شیشلی برای رزرو هتل به شمار می‌رود.

بهترین هتل‌های منطقه شیشلی

هتل سورملی استانبول هتل ویزون استانبول هتل دورا هتل وایت مونارچ هتل گرند جواهر

رزرو هتل در منطقه تنگه بسفر

برخی دوست دارند پنجره اتاق هتل‌شان رو به آب‌ها باز شود. اگر از این دسته افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر به استانبول در منطقه بسفر هتل رزرو کنید. اگر محل اقامت‌تان در منطقه بسفر باشد، می‌توانید نزدیک غروب در کرانه تنگه بسفر پیاده‌روی کنید یا از کشتی‌سواری در تنگه بسفر لذت ببرید. هم‌چنین تنگه بسفر دسترسی مناسبی به اغلب نقاط استانبول دارد.

بهترین هتل‌های منطقه بسفر

هتل بوتیک هاوس بسفروس هتل لس عثمان استانبول هتل دبلیو استانبول هتل بوتیک سوماهان هتل w استانبول هتل لس عثمان استانبول هتل 5 ستاره رادیسون بلو استانبول هتل بوتیک تاپ آجیلا

بهترین مناطق برای رزرو هتل در استانبول

رزرو هتل در منطقه خلیج شاخ طلایی

خلیج شاخ طلایی از قدمتی طولانی برخوردار است و روزگاری کشتی‌های بیزانس و عثمانی به آن رفت‌ و آمد داشتند. شاخ طلایی محله تکسیم و سلطان احمد را به هم متصل می‌کند. از آنجاکه این خلیج بین منطقه مدرن و سنتی استانبول واقع شده و راه ارتباطی آسیا به اروپا به شمار می‌رود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر در سفر به استانبول بازدید از دو بخش آسیایی و اروپایی استانبول مدنظرتان است اقامت و رزرو هتل در شاخ طلایی گزینه مناسبی خواهد بود. اگر این منطقه را برای اقامت انتخاب کردید، بازدید از پل گالاتا و آتاتورک را از دست ندهید.

رزرو هتل در منطقه فیندیک زاده استانبول

شاید فیندیک زاده را به بازارهای هفتگی‌اش بشناسید؛ اما این منطقه برای رزرو هتل نیز گزینه مناسبی است. آرامش این منطقه و رستوران و کافه‌های مناسب آن سبب شده برخی از گردشگران این منطقه را برای اقامت انتخاب کنند. البته لازم به ذکر است که این منطقه دسترسی مناسبی هم دارد.

هتل ریل استار Real Star Hotel هتل آل سیزنز All Seasons Hotel هتل توپکاپی Hotel Topkapi هتل گلدن هیل Golden Hil هتل گراند آنکا Grand Anka Hotel

بهترین مناطق برای رزرو هتل در استانبول

رزرو هتل در منطقه لاله لی استانبول

شاید نام لاله لی را میان مناطق معروف استانبول کمتر شنیده باشید اما این منطقه یکی از گزینه‌های دیگر شما برای رزرو هتل می‌تواند باشد. لاله لی یکی از قدیمی‌ترین منطقه‌های استانبول است؛ هتل‌های با کیفیت و در عین حال ارزان این منطقه برای اقامت گزینه مناسبی است. ضمن اینکه رستوران و کافه‌های آن پرطرفدار و شلوغ هستند.

هتل‌های مشهور لاله لی استانبول

هتل ناندا هتل گرند لالی Grand Laleli هتل رویال استانبول Istanbul Royal هتل hotel buyuk paris هتل Laleli Blue Marmaray

رزرو هتل در منطقه بشیکتاش استانبول

در منطقه بشیکتاش سرگرمی‌های بی‌شماری وجود دارد و رزرو هتل در این منطقه خاطره‌ای فراموش ناشدنی خواهد بود. بازارهای هفتگی، آثار تاریخی دوره عثمانی، موزه اورتاکوی، قصرهای باشکوه عثمانی، موزه نقاشی و دلمه باغچه را باید در این منطقه ببینید. پیش از رزرو هتل در این منطقه، مطلب «9 کاری که در منطقه بشیکتاش باید انجام دهیم» را بخوانید.

هتل گلدن پن Golden Pen هتل Veyron هتل ددمان استانبول هتل کُنراد هتل پرنسس اورتاکوی استانبول هتل Corner Hot

در پایان، می‌توانید برای رزرو هتل در استانبول از همکاران ما در دالاهو کمک بگیرید تا بهترین گزینه را در اختیارتان قرار دهند.



1398/05/23 | کد مطلب: 4599
برچسب‌ها: ترکیه
بهترین مناطق برای رزرو هتل در استانبول
بهترین مناطق برای رزرو هتل در استانبول سیما رفیعی
بهترین مناطق برای رزرو هتل در استانبول

کارشناس ارشد فلسفه غرب، علاقه‌مند به سینما، مطالعه و ورزش


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت