ترفند|در خانه موهایتان را رنگ کنید!


ترفند|در خانه موهایتان را رنگ کنید! خب خب امروز ما اومدیم با یه مبحث عالی و مورد توجه خانوما که اصلا و ابدا از تو سبد کاراشون حذف نمیشه.ینی اگه نون شبم نداشته باشن این قضیه باید حتما انجام شه.میپرسین چیه؟خب معلومه عزیزان،رنگ مو . خب رنگ مو خیلی واسه خانوما مهمه ولی شاید همه وقت و هزینشو نداشته باشن که پاشن برن آرایشگاه تا موهاشونو رنگ...

ترفند|در خانه موهایتان را رنگ کنید!

ترفند|در خانه موهایتان را رنگ کنید!

خب خب امروز ما اومدیم با یه مبحث عالی و مورد توجه خانوما که اصلا و ابدا از تو سبد کاراشون حذف نمیشه.ینی اگه نون شبم نداشته باشن این قضیه باید حتما انجام شه.میپرسین چیه؟خب معلومه عزیزان،رنگ مو .

خب رنگ مو خیلی واسه خانوما مهمه ولی شاید همه وقت و هزینشو نداشته باشن که پاشن برن آرایشگاه تا موهاشونو رنگ کنن.بنابراین امروز تو فراناز بهتون آموزش میدیم که خودتون خیلی راحت تو خونه موهاتونو رنگ کنین.

واسه اینکه موهاتون روشن بشه : شما به کمک لیمو ترش تر و تازه می تونین موهاتون رو چند درجه روشن کنین . برای این کارچند آب چند تا لیمو ترش تازه رو بگیرین و داخل بطری بریزین به اندازه ی دو سوم بطری آب لیمو و یک سوم آب بریزین و با اسپری این آب لیمو رو حسابی روی موهاتون اسپری کنین بعدش یک ساعت زیر نور خورشید قراربگیرین و اگه نتونستین زیر نور خورشید بنشینین موهاتون رو با حرارت ملایم سشواربه مدت یک ربع گرم کنید و بعد موهاتون رو با ی شامپو بچه ملایم بشورین . این کار رو هفته ای ی بار انجام بدین و نتیجه رو ببینین ، این کار باعث میشه موهاتون چند درجه روشن تر بشه. برای قرمز شدن رنگ مو: در این روش به کمک چغندر و هویج میتونین موهاتون رو به تن قرمزی برسونین ، برای این کار یک فنجان آب چغندر رو با نصف فنجان آب هویج مخلوط کنین و با مقداری آب اسپری کنین روی موهاتون و ی ساعت زیر نور خورشید قرار بگیرین یا این که حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه با حرارت ملایم سشوار موهاتون رو گرم کنین و بعد موهاتون رو با ی شامپو بچه ی ملایم بشورین، این کار رو هفته ای یک بار انجام بدین و نتیجه رو ببینین که موهاتون به رنگ قرمز گرم خیلی خوشگل در میاد.
پست های مرتبط قهوه ای کردن مو ها : یک فنجون پودر قهوه رو با دو فنجون آب مخلوط کنین و بزارین بجوشه تا آب قهوه غلیظ بشه و تقریبا نصف بشه بعد این آب غلیظ رو روی موهاتون بریزین و حسابی ماساژ بدین یا این که مثل روش های قبل روی موهاتون اسپری کنین و بزارین حداقل دو ساعت روی موهاتون بمونه بعدش موهاتون رو با شامپو بشورین ، این کار باعث تیره شدن رنگ مو هاتون میشه و ی رنگ قهوه ای خوشگل به موهاتون میده. رنگ موی تیره : در این روش نصف فنجون سس سویا روبا نصف فنجون سرکه ی سیب مخلوط کنید و روی موهاتون بمالید و اجازه بدین تا موهاتون خشک بشه بعد موهاتون رو بشورین این کار باعث تیره شدن رنگ موهاتون میشه .البته باید هفته ای یک بار این کار رو انجام بدین .

ترفند|در خانه موهایتان را رنگ کنید!

رنگ موی حنایی : حنا یکی از بهترین مواد طبیعی برای رنگ کردن مو می باشد به طوری که نصف فنجان حنا را با دو فنجان آب مخلوط کرده و روی موهای خود می مالید و پس از دو ساعت موهایتان را بشورید و این کار را ماهی بک بار تکرار کنید . حنا نیازی به نور خورشید و حرارت سشوار ندارد. علاوه بر رنگ زیبایی حنایی که به موهایتان می دهد باعث تقویت موها نیز می شود . البته برای تغییر رنگ حنا می توانید مقداری قهوه نیز به آن اضافه کنید. و در آخر رنگ موی طلایی : شما می تونین با استفاده از طلای سرخ موهاتون رو به رنگ طلایی رنگ کنید .برای این کار یک قاشق غذا خوری پودر زعفران را به دو فنجون آب جوش اضافه کنید و بزارین ۲۰ دقیقه دم بکشه بعد موهاتون رو کاملا آغشته به محلول زعفرون کنید و بزارین دو ساعت بمونه بعد از دوساعت موهاتون رو با ی شامپو بچه ی ملایم بشورین و هفته ای یک بار این کار رو انجام بدین .این کار باعث میشه موهاتون به رنگ طلایی زعفرونی در بیاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس