رفتار ظالمانه با فیلِ در حال مرگ +تصاویر


رفتار ظالمانه با فیلِ در حال مرگ +تصاویر

صاحبان این فیل با لباس های زیبا نحیفی و واقعیت وحشتناکی که از آن رنج می برد را پوشانده اند و هیچ کس در میان آن همه شور و هیاهو بدن استخوانی و ضعیفش را نمی بیند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، انتشار تصاویری از یک فیل نحیف که هر روز مجبور است در جشنواره های در حال برگزاری در سریلانکا رژه برود انتقادات زیادی را در پی داشته است.

این فیل ماده 70 ساله تیکیری نام دارد که سوءتغذیه و لاغری بیش از حد دنده ها و استخوان هایش را نمایان کرده است ولی صاحبان این حیوان با پوشاندن و تزئین کردن فیل را در رژه ها و جشنواره ها می برند به نحوی که ضعف جسمانی اش مشخص نمی شود.

در این جشنواره بودایی ها که به مدت ده روز در سریلانکا در حال برگزاری است تیکیری در کنار 60 فیل دیگر به همراه نوازندگان و رقاصان رژه می رود.

این فیل اوایل هر شب تا اواخر شب به مدت ده شب متوالی در میان سر و صدا و آتش و دود رژه می رود. او هر شب در حالی که فردی نیز سوارش شده کیلومترها پیاده می رود. صاحبان این فیل با لباس های زیبا نحیفی و واقعیت وحشتناکی که از آن رنج می برد را پوشانده اند و هیچ کس در میان آن همه شور و هیاهو بدن استخوانی و ضعیفش را نمی بیند.

یک بنیاد دفاع از حقوق حیوانات با اعلام اینکه تیکیری برای معبد دندان بودا در جزیره کندی کار می کند از مردم خواسته که برای پایان دادن به ظلم و ستم به این حیوان به نخست وزیر نامه بنویسند.

یک سازمان حفاظت از حیوانات برآورد کرده که 3000 فیل در سراسر آسیا مورد استفاده های این چنینی قرار می گیرند که 77 درصد آنها به صورت ظالمانه شکنجه می شوند.

رفتار ظالمانه با فیلِ در حال مرگ +تصاویر

رفتار ظالمانه با فیلِ در حال مرگ +تصاویر

رفتار ظالمانه با فیلِ در حال مرگ +تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی