برگزاری جشن مهربانی مهر برای کودکان سیل‌زده در گنبد


برگزاری جشن مهربانی مهر برای کودکان سیل‌زده در گنبد

گنبدکاووس - ایرنا - کودکان سیل‌زده اتباع خارجی و گنبدی مستقر در چادرهای اسکان موقت سیل‌زدگان این شهر در جشن مهربانی مهر به شادی پرداختند.

کارشناس امور فرهنگی اداره‌کل کتابخانه های عمومی گلستان روز چهارشنبه در این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: هدف اجرای این طرح، نمایش خلاق و قصه گویی و تلاش برای ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی در کودکان سیل‌زده است.

مریم اسماعیلی افزود: مرحله بعدی این طرح به زودی در مناطق آسیب دیده سیل شهرستان آق قلا برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: نهاد کتابخانه های عمومی گلستان از ۲۳ فروردین با عنوان های سیل مهربانی، بهار مهربانی و مهربانی در مهر بیش از هزار و ۲۰۰ برنامه در مدارس، مناطق و روستاهای سیل‌زده استان اجرا کرد.

کارشناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان افزود: علاوه بر اجرای این برنامه ها تلاش می کنیم پیش از بازگشایی مدارس، نوشت افزار ایرانی اسلامی و کتاب‌های آموزشی و کمک درسی برای دانش آموزان سیل‌زده استان جمع آوری و در اختیار آنان قرار دهیم.

به گزارش ایرنا در طرح مهربانی مهر برنامه های مختلف فرهنگی از جمله قصه گویی، نشست کتاب‌خوان و نقاشی امروز برای ۶۰ دختر و ۴۰ پسر سیل‌زده گنبدی برگزار و در پایان هدایایی به آنان داده شد.

به گفته اصغر نودهی رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس، از هشتم اردیبهشت امسال تاکنون، ۲۰ خانواده اتباع خارجی و هشت خانواده ایرانی ساکن محله افغان آباد (مدرسی) به دلیل تخریب منازل در چادرهای هلال احمر در جوار امام زاده یحی بین زید(ع) ساکن هستند.

۳۰۴۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا