افزایش درآمد فرمول یک در سال 2019


فرمول یک ایران – گروه اداره کننده فرمول یک اعلام کرد که در نیمه دوم فصل 2019 نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش نسبتا کمی در درآمدها خواهیم بود. درآمد فرمول یک حد فاصل ماه های آپریل تا ژوئن از 585 میلیون دلار به 620 میلیون دلار رسید و همچنین در ادامه این روند درآمد عملیاتی آنها در ادامه نیم فصل دوم از 14 به 26 میلیون دلار خواهد رسید. این...

فرمول یک ایران – گروه اداره کننده فرمول یک اعلام کرد که در نیمه دوم فصل ۲۰۱۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش نسبتا کمی در درآمدها خواهیم بود.

درآمد فرمول یک حد فاصل ماه های آپریل تا ژوئن از ۵۸۵ میلیون دلار به ۶۲۰ میلیون دلار رسید و همچنین در ادامه این روند درآمد عملیاتی آنها در ادامه نیم فصل دوم از ۱۴ به ۲۶ میلیون دلار خواهد رسید. این افزایش درآمد به طور غافلگیر کننده ای از گرندپری بحرین شروع شد. این پیست یکی از پرهزینه ترین میزبان ها بوده و همچنین درآمد قابل قبولی کسب کرده است. ده تیم حاضر نیز از افزایش درآمد ها احساس رضایت دارند چراکه دریافتی آنها از ۳۰۷ به ۳۳۵ میلیون دلار رسیده است و نسبت به فصل ۲۰۱۸ رشد را نشان می دهد.

لیبرتی مدیا در پاسخ به سقوط ناگهانی درآمدها گفت:

گسترش مسابقات باعث کاهش درآمد ها شد چراکه مسابقات خاص و ترتیب برگزاری آنها در نیم فصل دوم فصل ۲۰۱۹ با ۲۰۱۸ تفاوت داشت و به تبع هزینه های متفاوتی را متحمل می کرد که تاحدودی با افزایش نرخ دریافتی در قرارداد های اساسی جبران می شود.

درآمد دریافتی از پخش مسابقات به دلیل افزایش نرخ، افزایش یافت. به دلیل قراردادی که با اسپانسر جدید خود در نیمه دوم فصل ۲۰۱۸ بستیم، اکنون درآمد حاصل از تبلیغات و اسپانسر افزایش یافته است.

در بقیه حوزه ها کاهش درآمدها را خواهیم داشت چراکه بهم خوردن ترتیب مسابقات باعث کاهش تولیدات تلویزیونی می شود.

افزایش درآمد فرمول یک در سال 2019افزایش درآمد فرمول یک در سال 2019 چیس کری و گرگ مافی – لیبرتی مدیا

چِیس کَری مدیر فرمول یک اعلام کرد که در پایان سال ۲۰۱۹ به تمام اهداف مالی خواهند رسید. او گفت :

فرمول یک با دستی پر و مسابقات فراموش نشدنی به تعطیلات تابستانی رفته است. ما از افزایش توان رقابتی فراری و ردبول و بازگشت هوندا به عنوان انجینی با توان پیروزی در مسابقات خوشحالیم.

هیجان زده ایم اعلام کنیم که فصل دوم سری شبکه نت فلیکس درباره فرمول یک با عنوان رانندگی برای بقا در سال ۲۰۲۰ روی آنتن خواهد رفت و شامل هر ده تیم خواهد شد. سال ۲۰۱۹ شاهد افزایش درآمد و سودآوری هستیم و به سمت اهداف خود در پایان فصل ۲۰۱۹ حرکت می کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند