پنجشنبه‌بازار محصولات صنایع‌دستی در یاسوج برپا می‌شود


پریسا راد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محصولات صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد شامل گلیم، زیورآلات سنتی، چرم و چوب، سفال و دیگر محصولات در این بازار عرضه می شود. وی افزود: از اهداف اصلی این بازار می توان به ایجاد اشتغال پایدار هنرمندان صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد […] نوشته پنجشنبه‌بازار محصولات صنایع‌دستی در یاسوج برپا...

پریسا راد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محصولات صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد شامل گلیم، زیورآلات سنتی، چرم و چوب، سفال و دیگر محصولات در این بازار عرضه می شود.

وی افزود: از اهداف اصلی این بازار می توان به ایجاد اشتغال پایدار هنرمندان صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد و رونق تولید در این زمینه اشاره کرد.

راد بیان کرد: در سال های اخیر تلاش شده حمایت های لازم از هنرمندان صنایع دستی صورت گیرد تا زمینه اشتغال هر چه بهتر آن ها فراهم شود.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی، اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برپایی این بازار تاثیر سزایی در معرفی و فروش انواع تولیدات صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد دارد و دسترسی مردم استان و گردشگران به این محصولات را راحت تر می کند.

جاجیم بافی، رنگرزی سنتی، سفره بافی، نمدمالی، نی چیت بافی، مشته بافی، رندبافی، گچمه بافی، ریسندگی، سورن دوزی، سنگ‌های قیمتی سبدبافی، رودوزی‌های سنتی و سیاه چادر بافی از مهمترین رشته‌های صنایع دستی در این استان است.

پنجشنبه‌بازار محصولات صنایع‌دستی در یاسوج برپا می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در