­ثبت اطلاعات 70 درصد مشترکان برق برای حذف قبوض کاغذی


­ثبت اطلاعات 70 درصد مشترکان برق برای حذف قبوض کاغذی

خبرگزاری آریا- از میان 36 میلیون مشترک برق کشور تاکنون اطلاعات 25 میلیون مشترک برای حذف قبوض کاغذی جمع‌آوری شده است.

­ثبت اطلاعات 70 درصد مشترکان برق برای حذف قبوض کاغذی
خبرگزاری آریا- معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر : از میان 36 میلیون مشترک برق کشور تاکنون اطلاعات 25 میلیون مشترک برای حذف قبوض کاغذی جمع‌آوری شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، "غلامعلی رخشانی‌مهر" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، با اشاره به اینکه تاکنون اطلاعات 70 درصد مشترکان برق کشور به منظور حذف قبوض کاغذی در سامانه ثبت شده است، ادامه داد: بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته تاکنون در مناطق مختلف کشور از جمله استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و شهرستان مشهد تقریبا قبوض کاغذی برق به طور کامل حذف شده است.
وی با تاکید بر اینکه از ابتدای مهرماه دیگر هیچ قبض کاغذی برق در کشور توزیع نخواهد شد، افزود: تمامی مشترکان در سراسر کشور می‌توانند از طریق ارسال *1* شناسه قبض# به شماره 20001521 شماره خود را در سامانه مربوطه ثبت و پس از این قبوض خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به این‌که شماره تلفن‌های همراه مشترکان به منظور ارسال اطلاعات قبوض در حال جمع‌آوری است، گفت: پس از تکمیل این فرایند اطلاعات اولیه همچون صورت‌حساب، نحوه و زمان پرداخت و… برای تلفن همراه مشترکان ارسال خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها