آینده انقلاب گره‌خورده با بیانیه «گام دوم» است


آینده انقلاب گره‌خورده با بیانیه «گام دوم» است

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیانیه «گام دوم انقلاب» نیازمند روشنگری است، گفت: آینده انقلاب و مسیر بشریت گره خورده با بیانیه «گام دوم انقلاب» است.

آینده انقلاب گره‌خورده با بیانیه «گام دوم» است

به گزارش ایکنا از گیلان، محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان، شامگاه گذشته، 22 مردادماه در جمع خبرنگاران، چله اول انقلاب اسلامی را سراسر پیشرفت و اقتدار برای جامعه اسلامی و مردم آزاده جهان دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی پایه‌گذار حرکت‌های بزرگ در جهان است.

وی با بیان اینکه بیانیه «گام دوم انقلاب» نیازمند روشنگری است، گفت: آینده انقلاب و مسیر بشریت گره خورده با بیانیه «گام دوم انقلاب» است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به محورهای هفت‌گانه بیانیه «گام دوم انقلاب»، افزود: تولید علم، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی کشور، عزت ملی و روابط خارجه و سبک زندگی از محورهای هفت‌گانه بیانیه «گام دوم انقلاب» است که با پیاده‌سازی آن می‌توان بر بسیاری از مشکلات جامعه فائق آمد.

عبدالله‌پور با اشاره به عقب‌ماندگی حوزه اقتصاد در کشور، یادآور شد: بخش اعظم مشکلات اقتصادی در استان متوجه سوءمدیریت‌هاست و سپاه به عنوان نهاد انقلابی و پاسدار نظام باید این خلاء را با تلاش خود جبران کند.

وی با اشاره به هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی توسط نیروهای سپاه، تصریح کرد: در دنیا هیچ کشوری به اندازه ایران دارای استقلال و آزادی در رفتار و گفتار نیست و این موضوع را به خوبی دشمنان فهمیده‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان استقلال و آزادی کشور را حاصل زحمات ملت ایران در تمام ابعاد دانست و گفت: اقدامات سپاه دشمنان را منفعل کرده است و آنان هیچگاه نخواهند توانست در برابر قدرت بی‌نظیر سپاه بایستند.

عبدالله‌پور با تأکید بر اینکه سپاه در توجه به اخلاق و معنویت پاسداران و بسیجیان اهتمام ویژه دارد، عنوان کرد: در این راستا با برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای ارتقای بینش و بصیرت بسیجیان و پاسداران اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به راه‌اندازی گردان‌های سایبری سپاه برای مقابله با ترفندهای دشمنان در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: باید براساس منویات مقام معظم رهبری فضای مجازی را مدیریت کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان محرومیت‌زدایی را از دیگر اقدامات سپاه خواند افزود: سپاه قدس گیلان یک‌هزار واحد مسکن محرومین و ساخت و بازسازی 500 منزل مسکونی در منطقه سیل‌زده گمیشان استان گلستان را در دستور کار دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا