به گزارش الف، «مسعود استاد» بامداد امروز با انتشار پیامی در فضای مجازی از بخشش محمدعلی نجفی قاتل خواهرش میترا استاد خبر داد.

وی در صفحه اینستاگرام خود، با ذکر آیه «الَّذِینَ یُنْفِقُونَ فِی السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ وَالْکَاظِمِینَ الْغَیْظَ وَالْعَافِینَ عَنِ النَّاسِ وَاللَّهُ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ» از قرآن مجید، نوشت: از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم.

مسعود استاد در بخش دیگری از پیام خود آورده: به واسطه پادرمیانی بزرگان کرمانشاه و کشور، وکلای‌ عزیزمان آقای مسعود افرازه و محمود حاجیلویی، پدرم،مادرم و مهیارمان، محمدعلی نجفی را بخشیدیم و خرسندیم که معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم. امیدوارم محمدعلی نجفی در این چند صباح باقی مانده، به دور از سیاست، به تزکیه نفس بپردازد.اجر همه خیرخواهان و هدایت همه بدخواهان به راه راست را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

وی در این پیام همچنین نوشته‌: اما در مورد خودم که روزی سردار گمنام و روزی سردار سپاه نام گرفتم، می‌گویم که الان نه شغلی دارم و نه رسمی که از کسی گرفته باشم. فقط فرزند روستازاده‌ای به نام کاکابرار از دیار کرمانشاهانم.از کودکی از پدر و مادرم مهرورزی آموختم و تا درجه دکتری تخصصی هواوفضا در معتبرترین دانشگاه‌های کشور بدون رانت تحصیل کردم. در بهمن ۱۳۹۳ خانه هواوفضای ایران را در شهرداری تهران تاسیس کردم و الان نیز فقط مدرس دانشگاه هستم.

خانواده «میترا استاد» رضایت دادند/ رهایی «نجفی» از قصاص

میترا استاد -همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران- صبح روز سه شنبه ۷ خردادماه با شلیک گلوله به قتل رسید. عصر همان روز نجفی به قتل همسرش اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

حدود یک ماه بعد و پس از چند جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه جنایی، نجفی به جرم «قتل عمد» به «قصاص» محکوم شد.

جزئیات پرونده محمدعلی نجفی به اتهام قتل همسر دومش را اینجا بخوانید

در همین زمینه یکی از وکلای مدافع اولیای دم میترا استاد رضایت برادر میترا استاد از نجفی را تایید کرد. مسعود افرازه در گفت‌وگو با ایسنا گفت: آقای استاد از اقای نجفی اعلام رضایت کردند.

خانواده «میترا استاد» رضایت دادند/ رهایی «نجفی» از قصاص