والیبال جوانان آذربایجان‌غربی به مرحله نیمه‌نهایی کشور صعود کرد


والیبال جوانان آذربایجان‌غربی به مرحله نیمه‌نهایی کشور صعود کرد

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم والیبال جوانان آذربایجان‌غربی گفت: این تیم /عصر سه‌شنبه/ در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی کشور با پیروزی سه بر یک مقابل اصفهان زودتر از سایر تیم‌های حاضر، صعود خود به مرحله نیمه‌نهایی را قطعی کرد.

یوسف قربانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات والیبال جوانان پسر کشور از ۱۹ مرداد ماه جاری به میزبانی شهرستان سراب در آذربایجان‌شرقی آغاز شده و تیم جوانان استان با تیم‌های اصفهان، آذربایجان‌شرقی، تهران و توابع تهران هم‌گروه است.

وی بیان کرد: تیم والیبال جوانان استان ست‌های اول، سوم و چهارم را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۷ بر ۲۵ پیروز شد و تنها ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به حریف اصفهانی واگذار کرد

وی ادامه داد: والیبالیست‌های جوان و با انگیزه استان با سه برد متوالی به عنوان سرگروه، صعود خود به جمع چهار تیم برتر را قطعی کردند و فردا /چهارشنبه/ در یک دیدار تشریفاتی (از مرحله مقدماتی) مقابل تیم توابع تهران به میدان می‌روند.

سرمربی تیم والیبال جوانان آذربایجان‌غربی گفت: امروز چهارشنبه با پایان یافتن دیدارهای مقدماتی چهره سه تیم دیگر صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص می‌شود.

«قربانی» با اشاره به اینکه تیم جوانان استان طی ۲ ماه اخیر تمرین‌های خوبی را در ارومیه پشت سر گذاشت، افزود: این تیم آمادگی قابل قبولی برای حضور در این مسابقات دارد و برای رسیدن به سکوی قهرمانی تلاش می‌کند.

وی بیان کرد: در این‌ مسابقات ۱۰ تیم در ۲ گروه پنج تیمی از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، تهران، توابع تهران، مازندران، گلستان، اصفهان، لرستان، البرز و خراسان رضوی حضور دارند.
احمد معصوم‌پور کمک‌مربی و مرتضی ملکی به عنوان سرپرست در کنار یوسف قربانی تیم والیبال جوانان آذربایجان‌غربی را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

سال گذشته تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه به نمایندگی از آذربایجان‌غربی با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل پیکان تهران در دیدار فینال رقابت‌های لیگ برتر کشور بر سکوی قهرمانی ایران ایستاد.

یاشار جوادی مربی بومی و بردیا سعادت، امیرحسین توخته و سهیل مسعود سه ورزشکار ارومیه‌ای با قرار گرفتن در جمع ۱۲ بازیکن تیم ملی نوجوانان روز سه‌شنبه /۲۲ مرداد ماه/ به مسابقات جهانی «تونس» اعزام‌ شدند.

هفته گذشته نیز پنج والیبالیست تاثیرگذار ارومیه‌ای به نام‌های «امیرمحمد فلاحت‌خواه در پست پاسور، محمدرضا حضرت‌پور در پست لیبرو، امیرحسین توخته بازیکن سرعتی زن، مرتضی شریفی بازیکن قدرتی و بردیا سعادت در پست پشت خط‌زن» به همراه تیم ملی کشورمان مقام قهرمانی مسابقات ۲۰۱۹ جهانی بحرین را کسب کردند و جام طلایی را بالای سر بردند.

۷۱۵۶/۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان