یوهان زارکو با چشمان اشکبار خواهان فسخ قرارداد با کی تی ام


موتوجی پی ایران – پیت بیرر، مدیر موتوراسپورت کی تی ام اذعان کرد که موتورسوار تیم موتوجی پی اش، یوهان زارکو با چشمان اشکبار خواهان پایان دادن به قراردادش با این تیم بوده است. موتورسوار فرانسوی قراردادی دو ساله را با کی تی ام امضاء کرد اما این کمپانی اتریشی در روز گذشته اعلام کرد که زارکو در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد. با این جدایی در...

موتوجی پی ایران – پیت بیرر، مدیر موتوراسپورت کی تی ام اذعان کرد که موتورسوار تیم موتوجی پی اش، یوهان زارکو با چشمان اشکبار خواهان پایان دادن به قراردادش با این تیم بوده است.

موتورسوار فرانسوی قراردادی دو ساله را با کی تی ام امضاء کرد اما این کمپانی اتریشی در روز گذشته اعلام کرد که زارکو در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد. با این جدایی در جلسه احساسی هفته جاری در ردبول رینگ اتریش موافقت شد و مدیر کی تی ام این تصمیم زارکو را قابل درک توصیف کرد اما بسیار ناراحت است:

این اتفاق اصلا تصمیم ما نبود. یوهان در عصر شنبه به نزد من و مایک لیتنر آمده و خواستار جلسه با ما شد. ما کمی غافلگیر شدیم چون وقت غیر عادی برای ملاقات بود.

او جلوی ما نشست و بسیار ناراحت بود و اشک از چشمانش جاری شد و گفت که در این لحظه دیگر نمی تواند با شرایط خودش را وفق دهد و می خواهد از قراردادش با تیم خارج شود. فضای زیادی برای صحبت اضافی نبود. تصمیم او بسیار محکم، واضح و البته ناراحت کننده بود.

ما در آن لحظه بسیار ناراحت شدیم اما ما نیز خواستار این بودیم که برای بیرون آمدن او از این وضعیت، کمک کنیم. به عنوان یک شخص و آدم، طوری که اون آنجا نشسته بود…تماشای آن صحنه ظالمانه بود. از طرفی دیگر، از دید ورزشی همه چیز قابل درک بود. او خود را با ما درون یک دره دید که نمی توانست از آن خارج شود و او حالا می خواهد همه چیز را از نو بسازد.

یوهان زارکو با چشمان اشکبار خواهان فسخ قرارداد با کی تی امیوهان زارکو با چشمان اشکبار خواهان فسخ قرارداد با کی تی ام یوهان زارکو – کی تی ام ردبول

زارکو نیز اظهار کرده است که ترک کی تی ام تصمیم سختی برای او بوده اما او هنوز توانایی رقابت برای سکو را داراست و به مجله موتوژورنال گفت:

می خواستم به خالص ترین روش آنرا انجام دهم؛ اول از همه به قراردادم با کی تی ام پایان دهم و سپس بعد از آن نگاهی به فرصت ها داشته باشم.

شروع مسابقه از ردیف جلو در برنو نشان داد که هنوز هم سریع هستم. می خواهم که در موتوجی پی بمانم و در حال کار برروی آن هستم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها