2 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در یزد اجرایی می‌شود


2 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در یزد اجرایی می‌شود

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از اجرای 2 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سال جاری توسط ساه الغدیر استان خبر داد.

2 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در یزد اجرایی می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد 22 مردادماه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: نگاه مجموعه سپاه این است که همه مردم انقلابی هستند مگر عده اندکی و اگر انقلابی وجود دارد به خاطر مردمی بودن آن است.

وی ادامه داد: آنچه در ایران اسلامی وجود دارد و نگاه سپاه و بسیج نیز همین است تکامل انسان است که جامعه به تمدن اسلامی برسد و در این راستا خبرنگاران مسئولیت خطیر و فوق العاده سنگینی دارند و اگر دیدگاه تمدن اسلامی نیز به آن داده شود این وظیفه سنگین‌تر خواهد شد.

پورشمسی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و آرمان تمدن اسلامی و با اشاره به صحبت‌های ویل دورانت مبنی بر اینکه پیدایش و اضمحلال تمدن اسلامی از حوادث بزرگ تاریخ است بیان کرد: از تاثیرگذارترین افرادی که می‌توانند تمدن اسلامی اضمحلال شده را احیا کنند خبرنگاران هستند که با خبررسانی و با سوالات از مسئولان در این راستا موثر باشند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با همکاری دفتر اموراجتماعی استانداری یزد در 18 محله آسیب دیده استان، سپاه فعالیت خواهد داشت گفت: همچنین دو هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سال جاری در دستور کار سپاه الغدیر استان قرار دارد.

سرهنگ میرشمسی با اشاره به مشارکت سپاه و کمک به مناطق سیل زده کشور تصریح کرد: 450 منزل در مناطق سیل زده خوزستان بازسازی و حمایت شد و گروه‌های جهادی در لرستان نیز به ارائه خدمت می‌پردازند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ