احمدی: مبلغ مشخصی را هر سال به فدراسیون‌ها پرداخت می‌کنیم


احمدی: مبلغ مشخصی را هر سال به فدراسیون‌ها پرداخت می‌کنیم

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در خصوص مسائل مختلف توضیحاتی ارائه داد.

احمدی: مبلغ مشخصی را هر سال به فدراسیون‌ها پرداخت می‌کنیم

عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بحث زیر ساخت ها در ورزشگاه‌ها بیان کرد: همانطور که می‌دانید در بحث زیر ساخت ها، وزارت ورزش و جوانان کار خود را انجام داده و فضای مستقل، ورودی‌ها مجزا و ... فراهم کردیم و در ۲ رویدادی که والیبال در ارومیه و اردیبل داشت، دیدید که بانوان در سالن حضور داشتند و باید بگویم که از همکاری نهاد‌های دیگر برخوردار بودیم و از آن‌ها تشکر می‌کنیم.

او افزود: درباره حضور بانوان، بخشی از آن به ورزش و وزارت ورزش و جوانان مربوط می‌شود که کامل روشن است که وزارت وررش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌های ورزشی و ... این شرایط را فراهم کردند تا حضور بانوان محقق شود، امیدواریم تا در همین سال ۹۸ این ناهماهنگی‌ها برطرف و بتوانیم در رویداد‌ها حضور بانوان را شاهد باشیم.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان درباره کمک به فدراسیون فوتبال برای پرداخت مطالبات ویلموتس (سرمربی تیم ملی فوتبال ایران) گفت: کمک به فدراسیون‌های ورزشی درحالت تعریف شده انجام می‌شود، اما گاهی اوقات ممکن است کمک‌های صورت گرفته با هزینه‌ها همخوانی نداشته باشد و این به آن معنا نیست که همکاری وجود ندارد. هرساله یک رقمی را به فدراسیون‌ها در قبال کمک پرداخت می‌کنیم و مدیریت هزینه بر عهده فدراسیون‌ها است و باید خودشان این موضوع را مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدار گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد

مومنی: تاخیر در برگزاری لیگ برتر به تیم ملی ضربه می‌زند

فرکی: بازیکنانم را ارزیابی کردم و آماده شروع لیگ هستیم/ امیدوارم استراماچونی به فوتبال ما کمک کند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا