شمسایی: میز و صندلی برای من ارزشی ندارد


شمسایی:  میز و صندلی برای من ارزشی ندارد

پس از استعفا محمد حسن انصاری فرد وحید شمسایی هم از کمیته فنی فوتسال استعفا کرد.

شمسایی:  میز و صندلی برای من ارزشی ندارد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز (سه شنبه) مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال)، طی حکمی محمدرضا ساکت را به عنوان عضو کمیته فنی فوتسال انتخاب کرد و همین موضوع سبب شد تا دقایقی بعد از آن محمد حسن انصاری فرد (رئیس کمیته فوتسال) با صدور بیانیه‌ای از سمتش استعفا دهد.

پس از این اتفاق وحید شمسایی، عضو کمیته فنی فوتسال نیز از سمتش استعفا کرد و در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: آن‌هایی که باید از لحاظ ماهیتی، شمسایی را بشناسند، می‌شناسند. هیچ موقع خودم را جلوتر از فوتسال نمی‌دانستم. به دلیل حضور پرهیزکار و انصاری فرد وارد کمیته فوتسال شدم، اما به دلیل کنار کشیدن انصاری فرد که برای من بزرگی می‌کنند، تصمیم گرفتم تا من هم جدا شوم.

او افزود: از خانواده بزرگ فوتبال عذرخواهی می‌کنم و دنبال میز و صندلی و جایگاه نبودم و تمام تلاشم را کردم که به خانواده فوتسال کمک کنم. میز و صندلی برای من ارزش ندارد و مهم فوتسال است. آرزوی موفقیت برای اعضای کمیته فنی فوتسال می‌کنم، اما تصمیم گرفتم تا پس از جدایی انصاری فرد، من هم از سمتم بروم.

بیشتر بخوانید:

رئیس کمیته فنی فوتسال استعفا داد

شمسایی: به خاطر خرافاتی بودنم، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کردم/ ۲۵ روز طلایی را در استقلال تجربه کردم/ قصد بازگشت به تیم ملی ندارم

گزارش تمرین تیم ملی فوتسال

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !