درودگر: برای طراحی لباس تیم ملی فوتبال ایران فراخوان منتشر می‌کنیم/ تبلیغات محیطی از هفته اول لیگ اجرا می‌شود


درودگر: برای طراحی لباس تیم ملی فوتبال ایران فراخوان منتشر می‌کنیم/ تبلیغات محیطی از هفته اول لیگ اجرا می‌شود

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال ایران در خصوص مسائل مختلف توضیحاتی را ارئه کرد.

درودگر: برای طراحی لباس تیم ملی فوتبال ایران فراخوان منتشر می‌کنیم/ تبلیغات محیطی از هفته اول لیگ اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال ایران درباره مشخص شدن تاریخ شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر و برگزاری این رقابت‌ها از ۳۱ مرداد بیان کرد: من روز گذشته (سه شنبه) دیداری با حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برگزار کرده و در جریان زحمات این شرکت قرار گرفتم. مقدمات بسیاری از کار‌ها فراهم شده که فردا درباره آن اطلاع رسانی می‌شود.

او درباره امضاء قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت آل اشپورت آلمان و تضمین‌هایی که برای جلوگیری از تکرار حواشی قرارداد قبلی بین طرفین اخذ شده است گفت: دقت زیادی روی این قرارداد شده است و ما هم به تمام تعهدات مان عمل می‌کنیم. امیدواریم طرف قراردادمان هم این کار را انجام بدهد.

او درباره طرح لباس تیم ملی اظهار داشت: شرکت آل اشپورت طرح‌هایی را به ما داده است و ما هم تا پایان هفته از علاقه‌مندان و افرادی که کارشناس این حوزه هستند دعوت می‌کنیم تا طرح لباس‌های هتلی، بازی و گرمکن تیم ملی را ارائه کنند. مذاکراتی را با شرکت آل اشپورت در آلمان و نمایندگی اش در انگلیس انجام داده ایم و می‌خواهیم نظرات فدراسیون هم در طراحی لباس‌های تیم ملی لحاظ شود.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره مذاکرات این فدراسیون برای پیدا کردن حامی مالی گفت: درباره این موضوع هم به زودی اخبار خوشی از طریق سازمان اقتصادی فوتبال به اطلاع تمام علاقه‌مندان به فوتبال می‌رسد. به زودی طبق یک فراخوان از شرکت‌های متقاضی درخواست می‌کنیم برای حمایت از تیم ملی و اقتدار فوتبال کشورمان، پیشنهادهایشان را ارائه بدهند.

او درباره اینکه شنیده می‌شود دلیل اصرار برای برگزاری هفته اول لیگ پیش از شروع اردوی تیم ملی، بحث حامی مالی است، گفت: اینگونه نیست بلکه دلیل برگزاری رقابت‌ها از ۳۱ مرداد تقویم مسابقات، اردو‌ها و بازی‌های تیم ملی است. کمیته مسابقات هم روی زودتر برگزار شدن بازی‌ها حساسیت داشت. البته دلمان می‌خواست صبر کنیم تا روند تجهیز تمام ورزشگاه‌ها کامل شود، اما با توجه به اینکه در برخی ورزشگاه‌ها پیشرفت حاصل شده است سعی کردیم رقابت‌ها را از این تاریخ آغاز کنیم تا لیگ هم آسیب نبیند.

درودگر درباره اینکه تبلیغات محیطی لیگ نوزدهم از هفته اول این رقابت‌ها اجرا می‌شود یا خیر، گفت: بحث اجرای تبلیغات محیطی از هفته ابتدایی لیگ نوزدهم نهایی و قرارداد آن امضاء شده است. قرارداد ما با مجری تبلیغات محیطی ۲ ساله است، اما با توجه به تشکیل سازمان اقتصادی در فدراسین فوتبال، شکل اجرای این قرارداد تغییر می‌کند. بی شک درآمد مان هم افزایش خواهد داشت چراکه در غیر این صورت نیازی به تشکیل سازمان اقتصادی نداشتیم.

او درباره اینکه آیا بدون تماشاگر برگزار شدن برخی بازی‌ها در هفته‌های ابتدایی لیگ به قرارداد تبلیغات محیطی آسیب نمی‌زند، گفت: اینگونه نیست و در جلسه‌ای که روز گذشته با کریمی داشتیم، طرح‌هایی ارائه شد تا کمتر شاهد این آسیب‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

درودگر: لیگ فوتبال ۲۸ مرداد آغاز نمی‌شود

دیدار گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد

ابهام در تاریخ شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

انتهای پیام/

اظهارات درودگر در خصوص برگزاری لیگ برتر فوتبال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی