خبرنگاران برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنند


خبرنگاران برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنند

سرهنگ رضا پورشمسی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه با تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب بسیاری از مشکلات رفع می‌شود، افزود: سئوال از وظایف مهم و تاثیرگذار خبرنگاران است و در مقابل مدیران هم باید دقیق، راحت و شفاف پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی اظهار داشت: اگر خبرنگاران به وظایف خود در حوزه خبر و گزارش نویسی به خوبی عمل کنند بسیاری از مسائل و مشکلات رفع و این امر موجب پیشگیری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه از حضور و نقش خبرنگاران برای توسعه و آگاه‌ بخشی جامعه حمایت می‌کنند، بیان کرد: خبرنگاران در اصل سفیران و نمایندگان اقشار مختلف هستند که می‌توانند مسئولان را به پاسخگویی موظف کنند و آنها را به معنی کلمه مسئول نگه دارند یا به عبارتی مورد سئوال قرار دهند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد رد و بدل سئوال و جواب‌ خبرنگاران و مسئولان را سبب رشد و تعالی جامعه، شفاف سازی امور و آن را به نفع همه مردم و نظام اسلامی دانست.

به گفته پورشمسی ، نگاه سازمانی سپاه به مردم ، نگاه انقلابی یا غیرانقلابی است و دایره انقلابی بودن مردم به مراتب وسیع‌تر از دایره غیرانقلابی است و اغلب مردم و مسئولان را در بر می‌گیرد.

سرهنگ پورشسمی ماه قبل به فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد منصوب شد.

در این نشست بر انتشار اخبار بسیج و همکاری سپاه با خبرنگاران تاکید شد.

استان یزد که بر اساس سرشماری سال ۹۵، یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد،۳۰۰ هزار بسیجی، ۵۰ هزار رزمنده و حدود یک‌هزار پایگاه بسیج محلات دارد.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس