چهارمین مجموعه طنز سروده های عباس خوش عمل منتشر می شود


چهارمین مجموعه طنز سروده های عباس خوش عمل منتشر می شود

چهارمین مجموعه از طنز سروده های عباس خوش عمل کاشانی منتشر می شود. به گزارش شیرین طنز، این مجموعه تحت عنوان «طنزهای تازه ی شاطر […] نوشته چهارمین مجموعه طنز سروده های عباس خوش عمل منتشر می شود اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

چهارمین مجموعه از طنز سروده های عباس خوش عمل کاشانی منتشر می شود.

به گزارش شیرین طنز، این مجموعه تحت عنوان «طنزهای تازه ی شاطر حسین» حاوی طنزسروده های سیاسی ـ اجتماعی عباس خوش عمل کاشانی آماده ی چاپ شد و تا پاییز امسال منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که پیش از این سه مجموعه طنز منظوم از شاعر مذکور با عناوین: «پاتنوری» با مقدمه ای جامع و جنجالی به قلم جلال رفیع ـ «تلخک» ـ طنزهای شاطر حسین در گل آقا چاپ و منتشر شده است.

درباره شاعر:

متولد کاشان ۲۵ دی ماه ۱۳۳۷ شمسی.پدر:قاری و استاد قرآن.مداح افتخاری اهل بیت.شغل شاطر نانوایی سنگکی.دارای طبع شعر و آثاری ازو چاپ شده در مجلات دهه ی ۳۰٫خودم از کلاس اول ابتدایی تا پایان سوم راهنمایی را در دبستان و دبیرستان ملی(غیرانتفاعی)خیام به مدیریت حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی محمد مدرس کاشانی چهره ی بارز فرهنگی و ادیب و شاعر و خطیب و واعظ گذراندم.

مدرسه ی خیام یا مدرس خوشنام ترین مدرسه در کاشان بود و بسیاری از چهره های شاخص فرهنگی – ادبی و سیاسی و اجتماعی کاشان در آن مدرسه درس خوانده اند،کسانی مثل سهراب سپهری و مشفق کاشانی و….مرحوم مدرس آن روحانی فاضل و ادیب مدرسه اش را در سال ۱۳۰۰ شمسی افتتاح کرده بود و هنوز هم دائر است و قدیمی ترین مدرسه ی کاشان و بل ایران محسوب می شود.

جالب است بدانید که در ساعات فوق برنامه ی آن مدرسه شاهنامه ی فردوسی-داستانهای مثنوی و شعرهای ساده ی شاعران قدیمی تدریس می شد.پس از پایان تحصیلات ابتدایی و راهنمایی چون مدرسه ی خیام مقطع دبیرستان نداشت برای ادامه ی تحصیل به دبیرستان امام خمینی(پهلوی سابق) رفتم و از اول نظری تا پایان دبیرستان را در آن دبیرستان تحصیل کردم.

جالب است بدانید که سهراب سپهری هم پس از پایان تحصیلات ابتدایی برای ادامه ی تحصیل در مقطع دبیرستان در همین دبیرستان پهلوی ثبت نام کرده بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران