هزینه گشت جزیره پرنس چقدر است؟


وقتی در سفر می خواهید دغدغه کمتر و لذت بیشتری ببرید، ذهن تان به سمت استفاده از خدمات گشت ها می رود. شما از طریق استفاده از گشت های یکروزه جزیره پرنس می توانید براحتی به این جزایر رفته و از دیدن زیبایی های این جزایر لذت ببرید. در سفرهای یکروزه برنامه ریزی و مدیریت زمان و هزینه بسیار مهم است. خصوصا اگر به صورت شخصی به جزایر سفر کنید مهم تر خواهد...

وقتی در سفر می‌خواهید دغدغه کمتر و لذت بیشتری ببرید، ذهن‌تان به سمت استفاده از خدمات گشت‌ها می‌رود. شما از طریق استفاده از گشت‌های یکروزه جزیره پرنس می‌توانید براحتی به این جزایر رفته و از دیدن زیبایی‌های این جزایر لذت ببرید. در سفرهای یکروزه برنامه‌ریزی و مدیریت زمان و هزینه بسیار مهم است. خصوصا اگر به صورت شخصی به جزایر سفر کنید مهم‌تر خواهد بود. در جزایر پرنس موقع برگشت اگر در ساعات پایانی روزتعلل کنید از آخرین سرویس سفر جا مانده و باید شبی را در آن جزیره بگذرانید. هزینه‌ها مهم‌ترین بخش سفر هستند. مدیریت هزینه در سفر از مهارت‌های ضروری هر گردشگر است. اطلاع از هزینه رفت، اقامت و برگشت از سفر توسط هر مسافری محاسبه می‌شود. علاوه بر این‌ها از هزینه گشت‌های یکروزه در مقصد سفر نیز نباید غافل ماند.

چطور به جزیره پرنس برویم؟

در سفر به ترکیه اگر در استانبول هستید، دیدن جزایر پرنس را نباید از دست دهید. برای رفتن به جزایر پرنس می‌توانید برنامه سفر یکروزه را برنامه‌ریزی کنید. در گشت‌های یکروزه از دو جزیره (هیبلی آدا و بیوک آدا) از جزایر پرنس می‌توانید دیدن کنید. جزایر پرنس 9 جزیره در دریای مرمره هستند. از مجموع آن‌ها فقط 4 جزیره قابل بازدید و اقامت برای گردشگران هستند. شما می‌توانید با استفاده از خدمات گشت یکروزه به جزایر پرنس سفر کنید. این‌طور براحتی از محل اقامت یا محل‌هایی در استانبول که برای ترنسفر در نظر گرفته شده است می‌توانید به راحتی به اسکله مورد نظر و از آنجا به جزایر پرنس برسید.

هزینه گشت جزیره پرنس چقدر است؟

برنامه مسافر جزیره پرنس

در سفر یکروزه به جزایر پرنس ترنسفر از هتل محل اقامت‌تان در مناطق تکسیم، بی‌اوغلو، شیشلی، عثمان‌بی، توپکاپی، آکسارای یا لالی هم در سرویس رفت و هم در سرویس برگشت در خدمت شماست. اگر در مناطق دیگر از استانبول اقامت دارید برای ترانسفر می‌توانید با تاکسی اختصاصی فارسی زبان به محل اسکله بروید. شروع سفر شما به جزایر پرنس قبل از ظهر است. در مسیر دریایی زمانی را سوار بر امواج آبی دریای مرمره سپری خواهید کرد. به اولین جزیره‌ای که به آن می‌رسید هیبلی آداست. هیبلی آدا از لحاظ وسعت دومین جزیره از جزایر پرنس است. یونانی‌ها به این جزیره «هالکی» می‌گویند. در جزیره هیبلی آدا در گذشته معادن مس وجود داشته است. هالکی در زبان یونانی به معنای مس است. بعد از جزیره گردی کوتاه در هیبلی آدا به کشتی تفریحی برگشته و ناهار ایرانی را در فضای جذاب کشتی صرف خواهید کرد. تجربه خوبی است در دریای مرمره و هنگام دیدن مناظر زیبا از شما با ناهار ایرانی پذیرایی شود. دل‌تان برای غذاهای ایرانی تنگ شده بود؟ در ادامه مسیر سفر به بزرگترین و محبوب‌ترین جزیره از جزایر پرنس می‌رسید. نام این جزیره بیوک آداست. در بیوک آدا با جاذبه‌های متنوعی مواجه خواهید شد. ساحل زیبا، ابنیه تاریخی، گذرهای سرسبز با درختچه‌های پر از گل و عمارت‌هایی بلند با معماری خاص همه از جاذبه‌های جزیره بیوک آدا هستند. تفریحات متنوع و جذاب این جزیره و رفتن به بهترین رستوران‌های بیوک آدا از دیگر جذابیت‌های بیوک آدا هستند که طرفداران زیادی دارند. انتخاب با شماست، در مدت زمانی که در بیوک آدا هستید کدام‌یک از این‌ها را انتخاب می‌کنید. پیاده‌روی در بافت جزیره بیوک آدا از برنامه‌های ثابت این گشت یکروزه است.

هزینه گشت جزیره پرنس چقدر است؟

هزینه گشت جزیره پرنس چقدر است؟

هزینه سفر به جزیره پرنس

هزینه گشت یکروزه جزیره پرنس (هیبلی آدا و بیوک آدا) در زمان نگارش این متن 23 دلار است.



1398/05/22 | کد مطلب: 4597
برچسب‌ها: نکات سفراستانبول
هزینه گشت جزیره پرنس چقدر است؟
هزینه گشت جزیره پرنس چقدر است؟ مریم نیساری
هزینه گشت جزیره پرنس چقدر است؟

کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری علاقمند به پژوهش در حوزه مباحث شهر، میراث فرهنگی و گردشگری


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...