7 دلیل برای سفر به بیوک آدا با گشت‌های معتبر


جزیره بیوک آدا از پرجاذبه ترین جزایر 9 گانه پرنس است. جزایر پرنس در استانبول ترکیه قرار دارند. برای سفر یکروزه به جزیره بیوک آدا می توانید به یکی از اسکله های استانبول رفته، بلیط اتوبوس های دریایی را تهیه کرده و بعد به این جزیره زیبا برسید. اما آیا آگاهی کافی از مسیر سفر بیوک آدا دارید؟ چقدر با جاذبه های جزیره بیوک آدا آشنا هستید؟ آیا می دانید...

جزیره بیوک آدا از پرجاذبه‌ترین جزایر 9 گانه پرنس است. جزایر پرنس در استانبول ترکیه قرار دارند. برای سفر یکروزه به جزیره بیوک آدا می‌توانید به یکی از اسکله‌های استانبول رفته، بلیط اتوبوس‌های دریایی را تهیه کرده و بعد به این جزیره زیبا برسید. اما آیا آگاهی کافی از مسیر سفر بیوک آدا دارید؟ چقدر با جاذبه‌های جزیره بیوک آدا آشنا هستید؟ آیا می‌دانید چطور وقت‌تان را در این سفر کوتاه خوب مدیریت کنید؟ به نظر شما ضرورت استفاده از گشت‌های معتبر بیوک‌آدا چیست؟

1.جزیره بیوک آدا، جزیره رویایی استانبول

جزیره بیوک آدا از جزایر پرنس در استانبول است. بیوک آدا بزرگترین جزیره از جزایر پرنس است. این جزیره زیبا در دریای مرمره قرار دارد. برای رفتن به جزیره بیوک آدا ابتدا باید به استانبول بروید. کشتی‌های تفریحی یا همان اتوبوس‌‎های دریایی از اسکله‌های کادیکوی، بستانچی، سیرکجی و کاباتاش آماده هستند شما را به بیوک آدا برسانند. از میان این اسکله‌ها کاباتاش به میدان تکسیم نزدیک‌تر است. جاذبه‌های زیبای طبیعی، تاریخی و عمارت‌هایی با معماری خاص و گل‌آرایی فوق‌العاده، بیوک آدا را به جزیره‌ای زیبا و خاص تبدیل کرده است.

7 دلیل برای سفر به بیوک آدا با گشت‌های معتبر

2.مدیریت زمان در سفر یکروزه به بیوک آدا

اگر در سفرتان به استانبول تصمیم دارید یک روز را در بیوک آدا خوش بگذرانید، باید از محل اقامت‌تان در استانبول به یکی از اسکله‌ها رفته و بعد راهی بیوک آدا شوید. این را بدانید که جاذبه‌های دیدنی و تفریحات جزیره بیوک آدا کم نیست! پس برای این‌که در این سفر یکروزه زمان را در شلوغی‌ها یا پیدا کردن اسکه‌ها از دست ندهید، بهتر است از خدمات گشت‌ یکروزه بیوک آدا استفاده کنید.

7 دلیل برای سفر به بیوک آدا با گشت‌های معتبر

3.راحت‌تر به بیوک آدا برسید

استانبول شهری است که در بیشتر روزهای سال پر از گردشگر است. اگر در فصل شلوغی یا در زمان برگزاری فستیوال‌های استانبول در این شهر اقامت داشته باشید ممکن است زمان زیادی را در مسیر رسیدن به اسکله‌ها از دست دهید. ترافیک و نابلدی مسیرها در استانبول از عوامل مهم در این زمینه هستند. اگر از حمل و نقل عمومی در استانبول استفاده می‌کنید این را بدانید می‌توانید با مترو تا نزدیک اسکله... بیایید. ولی راه حل آسان تر اینکه با استفاده از گشت‌های یکروزه بیوک آدا تا اسکله را می‌توانید از خدمات ترانسفر گشت بیوک آدا استفاده کنید.

4.از مسیر سفرتان به بیوک آدا لذت ببرید

با سوار شدن‌تان به کشتی تفریحی یا همان اتوبوس‌های دریایی (seabus) جذابیت‌های سفر شما شروع می‌شود. در این مسیر دریایی زیبا ممکن است شما با سوالاتی در مورد نکات سفر به بیوک آدا مواجه شوید. در این صورت است که می‌توانید از راهنمای فارسی زبان گشت بیوک آدا خیلی راحت جواب سوال‌تان را بگیرید. در سفر با گشت بیوک آدا ناهارتان را در کشتی میل می‌کنید. خوردن غذای ایرانی آن هم وسط دریای مرمره جذاب و لذت‌بخش است.

7 دلیل برای سفر به بیوک آدا با گشت‌های معتبر

5.بیوک آدا را بهتر ببینید و بشناسید

در بیوک آدا سوالات زیادی برای شما پیش می‌آید! مثلا در مدت زمان باقی مانده از روز کدام یک از جاذبه‌های جزیره بیوک آدا را ببینید؟ می‌خواهید برای بازدید از اماکن تاریخی بیوک آدا کسی شما را راهنمایی کند؟ از کدام تفریحات در جزیره بیوک آدا لذت می‌برید؟ برای کافه‌گردی در بیوک آدا زمان دارید؟ آن‌ها را می‌شناسید؟ راهنمای فارسی زبان گشت بیوک آدا می‌تواند به سوالات پیش آمده شما پاسخ دهد.

6.جزیره گردی در بیوک آدا

جزیره گردی در بیوک آدا خیلی جالب و متفاوت است. در این جزیره شما ماشین‌ها را فقط برای حفظ امنیت و نظافت شهر می‌بینید. ماشینی برای جابجایی ساکنان و گردشگران در جزیره بیوک آدا نیست. در بیوک آدا درشکه‌ها جایگزین ماشین هستند. در بدو ورودتان به جزیره بیوک آدا درشکه‌های رنگارنگ را می‌بینید. درشکه سواری از خدمات گشت جزیره بیوک آدا به حساب می‌آید. در گشت بیوک آدا در فرصت باقیمانده‌تان می‌توانید به دوچرخه‌سواری هم بپردازید. در جزیره بیوک آدا می‌توانید دوچرخه اجاره کنید. دوچرخه سواری در جزیره بیوک آدا لذت بخش است.

7 دلیل برای سفر به بیوک آدا با گشت‌های معتبر



1398/05/22 | کد مطلب: 4595
برچسب‌ها: نکات سفراستانبول
7 دلیل برای سفر به بیوک آدا با گشت‌های معتبر
7 دلیل برای سفر به بیوک آدا با گشت‌های معتبر مریم نیساری
7 دلیل برای سفر به بیوک آدا با گشت‌های معتبر

کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری علاقمند به پژوهش در حوزه مباحث شهر، میراث فرهنگی و گردشگری



به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟