در استقلال چه خبر است؟/ مدیریت تک‌نفره در باشگاه 74 ساله


در استقلال چه خبر است؟/ مدیریت تک‌نفره در باشگاه 74 ساله

ایران اکونومیست- باشگاه استقلال این روز‌ها وضعیت آشفته‌ای را خصوصا در مدیریت خود سپری می‌کند.

در استقلال چه خبر است؟/ مدیریت تک‌نفره در باشگاه 74 سالهبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال استقلال که مدتی را در آرامش سپری می‌کرد، به یک‌باره دچار حواشی زیادی شد. استارت این ماجرا از فرودگام امام خمینی (ره) زده شد، جایی که هروویه میلیچ بازیکن اهل کرواسی مدنظر استقلال وارد ایران شد، اما به دلیل سهل‌انگاری مدیران باشگاه برای گرفتن ویزا، بازیکن مذکور راهی دبی شد.

همین مسئله کافی بود تا آندره‌آ استراماچونی عصبانی شده و تهدید به استعفا از سمت خود کند. اگرچه امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال این مسئله را رد کرد، اما کسانی که در بازی تدارکاتی استقلال مقابل پیکان در ورزشگاه پیکانشهر حضور داشتند، به خوبی متوجه ناراحتی استراماچونی از وضعیت پیش آمده شدند.

عدم جذب بازیکنان مدنظر در پست دفاع چپ و هافبک وسط از دلایل اصلی ناراحتی استراماچونی بوده است. میلیچ برای پست دفاع چپ انتخاب شده بود، اما چون نامه‌نگاری برای گرفتن روادید بازیکن انجام نشده بود، مسئولان استقلال این بازیکن را راهی دبی کردند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

نکته جالب توجه در باشگاه استقلال این است که مدیریت آن یک نفره توسط امیرحسین فتحی اداره می‌شود. به طوری که پس از استعفای علی خطیر از معاونت ورزشی باشگاه، هادی مباشری معاون اجرایی جراحی قلب انجام داده و نمی‌تواند در محل کارش حاضر باشد. به این ترتیب در حال حاضر تنها معاونت فعال باشگاه پزشکی است. از طرفی، مدیر روابط عمومی و تشریفات استقلال یک نفر است.

هیئت مدیره باشگاه استقلال وضعیت عجیبی دارد. احمد سعادتمند رئیس هیئت مدیره نزدیک به دو ماه است که از سمت خود استعفا داده است. میرشاد ماجدی درگیر کلاس‌های کمیته آموزش فدراسیون فوتبال بوده و در هر موضوعی در رابطه با استقلال ابراز بی‌اطلاعی می‌کند. کامران منزوی دیگر عضو هیئت مدیره باشگاه که تا یک ماه پیش فعالیت زیادی در نقل‌وانتقالات داشت و در رسانه‌ها دیده می‌شد، مدتی است خودش را از دسترس خارج کرده است.

تنها فرد باقی‌مانده اسماعیل خلیل‌زاده است که گاهی اوقات در رسانه‌ها صحبت می‌کند. فتحی مدیرعامل باشگاه به دلیل حجم کار‌ها دچار مشکلات زیادی شده است. ضمن اینکه از روز گذشته که بحث استعفای استراماچونی به میان آمد، هواداران استقلال در بازی تدارکاتی با پیکان علیه فتحی شعار دادند. امروز هم هواداران خشمگین مقابل باشگاه تجمع کرده و خواستار استعفای مدیرعامل خود شدند.

استقلال در حال حاضر باشگاهی است که هیئت مدیره ناقصی دارد و در پست معاونت‌های این باشگاه هم کسی حضور ندارد. با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان متولی اصلی باشگاه استقلال است، باید هر چه زودتر تکلیف این باشگاه پرطرفدار را مشخص کند تا کمی از حواشی این باشگاه کم شده و به امورات آن رسیدگی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید