معاون ورزش آذربایجان‌شرقی: برای حضور جوانان در عرصه مدیریتی ورزش کناره گیری کردم


معاون ورزش آذربایجان‌شرقی: برای حضور جوانان در عرصه مدیریتی ورزش کناره گیری کردم

تبریز - ایرنا - معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با تایید کناره گیری خود از سمت معاونت ورزش گفت: برای حضور جوانان در این عرصه استعفا دادم و امیدوارم ورزش استان همیشه در صدر قهرمانی باشد.

حبیب ستوده نژاد روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با تشکر از ورزشکاران و هیاتهای ورزشی استان و همچنین اصحاب رسانه که در مدت معاونت وی همکاری داشته اند، یکی دیگر از دلایل کناره گیری اش را مشکلات شخصی عنوان کرد و گفت: خواستم مدتی از پست پر مسئولیت معاونت ورزش استان دور باشم.

وی با اشاره به این که از اواخر مدیریت سابق اداره کل ورزش و جوانان استان، استعفا داده بودم، افزود: با آغاز بکار مدیریت فعلی و مخالفت ایشان با درخواستم همچنان در این سمت انجام وظیفه می کردم تا اینکه چند روز پیش با پیشنهاد کناره گیری ام موافقت شد.

به گزارش ایرنا، ایوب بهتاج مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی طی حکمی، حبیب ستوده نژاد را به سمت مشاور حوزه ورزش قهرمانی خود منصوب کرده است.

حبیب ستوده نژاد از نیمه دوم سال ۱۳۹۵ در سمت معاونت ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بوده و در برگزاری جلسات و مسابقات مختلف ورزشی در سطح استان فعالیت کرده است.

به گزارش ایرنا، در روز های اخیر برخی از شبکه های مجازی از عزل ستوده نژاد سخن گفته بودند.

۹۸۵۳/۳۰۷۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا