معاون فرهنگی مسجد جمکران: قم ویترین جشن‌های عید غدیرخم باشد/ لزوم برندسازی جشن‌های مردمی غدیر قم


معاون فرهنگی مسجد جمکران: قم ویترین جشن‌های عید غدیرخم باشد/ لزوم برندسازی جشن‌های مردمی غدیر قم

شفقنا- معاون امور فرهنگی مسجد جمکران بر برگزاری باشکوه جشن عید غدیر تاکید کرد و گفت: شهر قم باید ویترین جشن‌های ولایت و عید غدیر باشد. به گزارش شفقنا، ابراهیم صدوقی در نشست کارگروه‌ها و کمیته‌های 11 گانه برگزارکننده کاروان شادی «از غدیر تا ظهور» که در سالن اجتماعات مسجد جمکران قم برگزار شد افزود: با توجه به موقعیت شهر […]

معاون فرهنگی مسجد جمکران: قم ویترین جشن‌های عید غدیرخم باشد/ لزوم برندسازی جشن‌های مردمی غدیر قمبازسازی واقعه غدیر

شفقنا- معاون امور فرهنگی مسجد جمکران بر برگزاری باشکوه جشن عید غدیر تاکید کرد و گفت: شهر قم باید ویترین جشن‌های ولایت و عید غدیر باشد.

به گزارش شفقنا، ابراهیم صدوقی در نشست کارگروه‌ها و کمیته‌های ۱۱ گانه برگزارکننده کاروان شادی «از غدیر تا ظهور» که در سالن اجتماعات مسجد جمکران قم برگزار شد افزود: با توجه به موقعیت شهر قم و همچنین مسجد جمکران در جهان باید جشن‌های عید غدیر با مدیریت یکپارچه برگزار و در بحث برندسازی این جشن در استان قم تلاش شود و شهر قم به عنوان ویترین برگزاری جشن‌ عید غدیر به شمار رود.

به گفته وی، باید کاروان مردمی شادی غدیر باشکوه تر از سال گذشته برگزار شود و با بررسی معضلات و مشکلات سال‌های قبل امسال دستگاه‌های اجرایی در رفع این معضلات تلاش کنند همچنین باید ایستگاه‌های صلواتی با هماهنگی و مجوز شهرداری فعالیت کنند و هرگونه مدیریت و ساماندهی این ایستگاه ها برعهده این نهاد خواهد بود.

صدوقی بیان کرد: معضلاتی که در جشن‌های نیمه شعبان وجود داشت تجربه‌ای است که باید در مراسم عید غدیر تکرار نشود ستاد مردمی در فعالیت خود در زمینه ایستگاه های صلواتی با شهرداری هماهنگ نبود و این امر نباید در مراسم عید غدیر هم اتفاق افتد.

او با اشاره به ازدحام زائران مسجد جمکران در روز عید غدیر گفت: با توجه به گرمای هوا و مسیر طولانی پیاده روی می بایست ماشین‌های آب پاش از سوی هرکدام از دستگاه‌های اجرایی تامین شود، علاوه بر این، تامین سرویس بهداشتی، سرویس ایاب و ذهاب مردم،بحث بسته شدن لاینی از بلوار پیامبر اعظم(ص) هم باید پیگیری شود.

صدوقی افزود: عید غدیر به عنوان شادی اهل بیت(ع) است لذا باید شعار مردم در مسیر این راهپیمایی منسجم باشد بحث کاروان شادی غدیر یک اتفاق خوبی است که باعث شادی مردم و افزایش بارمعنوی این روز خواهد شد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها