اقامتگاه سنتی پسین شیراز


خانه پسین، اقامتگاهی سنتی در شهر زیبای شیراز با مردمی خونگرم هست. در بدو ورود به این اقامتگاه، شوقی نشات گرفته از فضای سنتی و اصیل آن شما را فرا می گیرد و نزدیکی به نارنجستان قوام بر جذابیت خانه سنتی پسین می افزاید. محیطی گرم و آرامش بخش دارد و معماری آن حس دوران […] نوشته اقامتگاه سنتی پسین شیراز اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای دیدنی...

خانه پسین، اقامتگاهی سنتی در شهر زیبای شیراز با مردمی خونگرم هست. در بدو ورود به این اقامتگاه، شوقی نشات گرفته از فضای سنتی و اصیل آن شما را فرا می گیرد و نزدیکی به نارنجستان قوام بر جذابیت خانه سنتی پسین می افزاید. محیطی گرم و آرامش بخش دارد و معماری آن حس دوران کودکی و خانه های قدیمی را برای شما زنده خواهد کرد، خصوصا زمانی که متوجه شوید ساخت خانه و مرمت آن را خود خانواده بر عهده داشته اند.

اقامتگاه سنتی پسین شیراز

بوی نم آب بر سنگفرش حیاط و زیبایی و آرامشی که آب حوضچه میان آن به شما انتقال می دهد، با هیچ حسی در دنیا قابل مقایسه نیست. شما در این فضای قدیمی صبح خود را با صبحانه لذیذ شهر شیراز آغاز می کنید که اصالت صاحبانش را به رخ مسافران می کشد. میزبان شما در این اقامتگاه، خانواده ای گرم و دوست داشتنی هستند که همین موضوع، خیال شما را بابت اقامت به همراه خانواده و دوستان از هر جهت راحت می کند. در این سرای دیدنی، تا چشم کار می کند، شکوه و زیبایی خانه های قدیمی شیراز دیده می شود.

اقامتگاه سنتی پسین شیراز

برای تزئین محیط داخلی آن که شامل ۷ اتاق می شود، از لوازمی ساده و در عین حال زیبا استفاده شده که نشان دهنده شوق لطیف صاحبان آن در حفظ این معماری زیباست. این اقامتگاه با فضای نوستالژیکی که دارد، برای مسافران شیراز به منزله سفر در تاریخ هست. این اقامتگاه خانوادگی فقط مکانی برای اقامت نیست، بلکه در این فضا افرادی با قومیت و فرهنگ های مختلف در کنار هم جمع می شوند و باب آشنایی و صمیمیت را باز می کند. گرما و صمیمیت این اقامتگاه، موردی است که وجه تمایز آن نسبت به سایر اقامتگاه های شیراز به حساب می آید و چون ستاره ای بر پیشانی آن می درخشد.

اقامتگاه سنتی پسین شیراز

اقامتگاه سنتی پسین شیراز

اقامتگاه سنتی پسین شیراز

اقامتگاه سنتی پسین شیراز

اقامتگاه سنتی پسین شیراز

اقامتگاه سنتی پسین شیراز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج