خبر خوش سرپرست دانشگاه علوم و معارف قرآن برای دانشجویان


خبر خوش سرپرست دانشگاه علوم و معارف قرآن برای دانشجویان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سرپرست دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: قدم‌هایی جهت فراهم شدن زمینه کاری در رشته‌های قرآنی برای دانشجویان برداشته شده است.

خبر خوش سرپرست دانشگاه علوم و معارف قرآن برای دانشجویانبه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم و معارف قرآن، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد نقیب، سرپرست دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی ویژه خواهران در دانشکده علوم قرآنی اصفهان بازدید کرد.
در این بازدید که به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد سجادی، رئیس دانشکده علوم قرآنی اصفهان انجام گرفت، حجت‌الاسلام و المسلمین نقیب در جریان برنامه‌ها و نحوه پذیرایی و اسکان دانشجویان قرار گرفت و از محل اسکان دانشجویان بازدید کرد و سخنانی را برای دانشجویان ایراد کرد.
وی با ابراز خرسندی از استقبال دانشجویان از چنین طرح هایی بیان کرد: صرف این که وارد رشته قرآن شدید کافی نیست و این ورود باید همراه با تقوا، صبر و استقامت باشد و نیازمند به این سه مورد هستیم.
سرپرست دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ادامه داد: اگر این سه مورد با یکدیگر همراه شد، روز قیامت نیز سربلند خواهیم شد زیرا انتساب ما به قرآن، بالاترین انتساب است و برای همین است که به ما می‌گویند معلم قرآن، دانشجوی قرآن و این برای ما افتخار است.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان، گفت: قدم‌هایی جهت فراهم شدن زمینه کاری در رشته‌های قرآنی برای دانشجویان برداشته شده است و در آینده نه چندان دور به سمع دانشجویان خواهد رسید تا اشتغال دانشجویان قرآنی در رشته‌های قرآنی نیز حل و فصل شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی