برنامه «آوای سرزمین من 4»


برنامه «آوای سرزمین من 4»

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از اجرای برنامه فرهنگی و هنری عید تا عید خبر داد.

احسان بیسادی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه برنامه آوای سرزمین من برای چهارمین دوره در ۱۳ ایستگاه مترو برگزار می‌شود، افزود: ۱۳ گروه از اقوام مختلف ایران در ایستگاه‌های پرتردد؛ موسیقی اقوام و نواحی را اجرا می‌کنند.
وی تصریح کرد: گروه‌های موسیقی از استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان، گیلان، آذربایجان غربی و شرقی، ایلام، زنجان، بندر ترکمن، هرمزگان و سه گروه از تهران در ایستگاه‌های منتخب مترو، برنامه اجرا می‌کنند.
بیسادی با بیان اینکه این برنامه به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت مترو و همکاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود، افزود: این برنامه تا پنجشنبه ۲۴ مرداد در ایستگاه‌های تجریش، شهید بهشتی، قلهک، شوش، ارم سبز، تئاتر شهر، دروازه شمیران، پیروزی، میدان آزادی، میدان حضرت ولیعصر (عج)، میدان جهاد، امام خمینی (ره) و دانشگاه علم وصنعت اجرا می‌شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: اجرای موسیقی «آوای سرزمین من» در دو نوبت صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و عصر از ساعت۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ برای مسافران مترو تهران برنامه ریزی شده است.
بیسادی افزود: همچنین به منظور فضاسازی محیطی شرکت بهره برداری متروی تهران اقدام به طراحی و نصب بنر‌هایی با موضوع برنامه‌های اجرای گروه‌های موسیقی در ایستگاه‌های منتخب کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان