پادشاه عربستان: دعوت اصلی به وحدت در حج تجلی می یابد


پادشاه عربستان: دعوت اصلی به وحدت در حج تجلی می یابد

شفقنا- پادشاه عربستان سعودی گفت: دعوت اصلی دین اسلام به وحدت امت اسلامی در حج متجلی می شود. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از عکاظ، سلمان بن عبدالعزیز که روز سه شنبه در دیدار شماری از سران و شخصیت های برجسته اسلامی و میهمانان عربستان در حج امسال سخن می گفت، اظهار کرد: خداوند افتخار خدمت به حرمین […]

پادشاه عربستان: دعوت اصلی به وحدت در حج تجلی می یابد

شفقنا- پادشاه عربستان سعودی گفت: دعوت اصلی دین اسلام به وحدت امت اسلامی در حج متجلی می شود.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از عکاظ، سلمان بن عبدالعزیز که روز سه شنبه در دیدار شماری از سران و شخصیت های برجسته اسلامی و میهمانان عربستان در حج امسال سخن می گفت، اظهار کرد: خداوند افتخار خدمت به حرمین شریفین و میهمانان خداوند را به عربستان داد.

وی افزود: ما به این خدمت افتخار می کنیم و مراقبت از زائران خانه خدا و امنیت آنها را در راس اولویت هایمان قرار دادیم و هرچه برای ادای حج آنها لازم بود را برای آنها فراهم کردیم و هدف از آن آسان کردن ادای مناسک حج بوده است.

در این مراسم شخصیت هایی نظیر عبدالقادر کامل محمد نخست وزیر جیبوتی، ابراهیم کاسوری فوفانا نخست وزیر گینه، حیدرالعبادی نخست وزیر سابق عراق، عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن، انور ابراهیم رئیس حزب عدالت خلق مالزی و شماری دیگر از شخصیت های دیگر کشورهای عربی و اسلامی حضور داشتند.

خبر را در عکاظ ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر