حرکت‌های جهادی تلنگری به مسئولان است


حرکت‌های جهادی تلنگری به مسئولان است

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: حرکت‌های جهادی در واقع بیش از آنکه به محرومیت‌زدایی منجر شود تلنگری به مسئولان و مدیران در تمامی سطوح است.

حرکت‌های جهادی تلنگری به مسئولان استبه گزارش ایکنا از اردبیل، اسحاق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، امروز، ۲۲ مردادماه در مراسم بدرقه جهادگران دانشجوی این دانشگاه به مناطق محروم، از بسیج دانشجویی به‌عنوان با صفاترین جمع دانشجویی در دانشگاه‌ها نام برد و اظهار کرد: اخلاص دانشجویان بسیجی در انجام کار‌های عام المنفعه ستودنی و مثال‌زدنی است.

وی به تلاش شبانه‌روزی دانشجویان بسیجی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: انجام کار‌ها از روی اخلاص همواره تاثیرگذار است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اردو‌های جهادی دانشجویان را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: حرکت‌های جهادی موجب کاهش فاصله مردم در نقاط کم برخوردار و حل برخی مشکلات آنان شده است.

وی به فاصله طبقاتی و اشرافی‌گری در جامعه اشاره و اظهار کرد: حرکت‌های جهادی در واقع بیش از آنکه به محرومیت‌زدایی منجر شود تلنگری به مسئولان و مدیران در همه سطوح است چراکه این کار بزرگ در راستای تحقق بزرگترین آرمان انقلاب اسلامی یعنی رسیدگی به وضع محرومان انجام می‌شود.

رسولی به اقدامات انجام گرفته بعد از انقلاب اسلامی در زمینه توسعه عدالت اجتماعی اشاره کرد و گفت: در قالب مناطق ایران نعمت آب، برق، گاز و تلفن وجود دارد و امکانات نسبی در همه جای کشور فراهم شده است.

وی الگوی توسعه دانشگاه آزاد اسلامی را برگرفته از حرکت‌های جهادی عنوان کرد و گفت: توسعه آینده دانشگاه آزاد براساس مفاهیم برگرفته از حرکت‌های جهادی است چراکه به عینه مشاهده شد که تلاش شبانه‌روزی و از روی اخلاص جهادگران تا چه میزانی در پیشرفت کشور در همه ابعاد مؤثر است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل