غرب آسیا در سلطه تیم های عربستانی/ موفقیت صددرصدی پرستاره‌های حجاز!


غرب آسیا در سلطه تیم های عربستانی/ موفقیت صددرصدی پرستاره‌های حجاز!

دو تیم از چهار تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا معرفی شدند تا امشب چهره دو تیم دیگر نیز مشخص شود.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در شرق قاره بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2019 در حال برگزاری است، در منطقه غرب به دلیل تغییر تقویم بازی ها در حال حاضر بازی های یک هشتم نهایی برگزار می شود که در شب دوم از این مرحله چهره دو تیم صعود کننده مشخص شد تا امشب دو تیم دیگر هم جواز صعود را دریافت کنند.


جدای از این که ذوب آهن به عنوان تنها نماینده ایران پازل ناکامی نماینده های ایران را کامل کرد صعود دو تیم عربستانی به مرحله بعد باعث شد بار دیگر سعودی ها به مردان خوشبخت ACL 2019 تبدیل شوند، خوشبختی که امشب می تواند کامل تر هم بشود تا بعد از سال ها فوتبال باشگاهی عربستان یک بار دیگر برتری خود در غرب قاره را به رخ بکشد.


النصر قهرمان عربستان در کنار الاتحاد، ببرهای تازه بیدار شده از خواب زمستانی موفق شدند جواز صعود به یک چهارم نهایی را دریافت و در انتظار صعود سومین نماینده عربستان در دربی بزرگ سعودی ها بین الهلال و الاهلی باشند، نماینده ای که پیش بینی می شود الهلال باشد تا جمع سعودی های حاضر در جمع چهار تیم برتر غرب قاره به سه باشگاه برسد.


رکوردی خارق العاده برای فوتبال باشگاهی عربستان که برای اولین بار طی یکی دو دهه گذشته از لیگ قهرمانان به ثبت می رسد و شانس حضور یکی از آنها در فینال این فصل را بیشتر از همیشه می کند. الهلال که در بازی رفت به برد شیرینی برابر الاهلی رسید امشب با خیال آسوده تر به مصاف برانکو و شاگردانش می رود. صعود آبی های ریاض می تواند بازی های مرحله بعد را جذاب تر کند به خصوص که سه نماینده سعودی ها هر یک قصه های متفاوتی در تاریخ بازی های آسیایی دارند.


چهارمین نماینده صعود کننده به یک چهارم نهایی در غرب قاره کهن را یکی از بین دو تیم متمول قطر تشکیل خواهد داد، یکی از میان السد و الدحیل تا بلکه آنها بتوانند توازن نابرابر در این مرحله را به شکل دیگری پیش ببرند. السد و الدحیل در بازی رفت به تساوی 1-1 رسیدند تا به این ترتیب کمی شانس ژاوی و شاگردانش در السد بیشتر از الدحیلی ها باشد تا طعم صعود به این مرحله را بچشند.


با نتایج رقم خورده عربستانی ها در مرحله یک چهارم نهایی می توانند در انتظار دربی جذاب دیگری باشند آن هم میان دو تیمی که در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا رکورد جالبی در صعود به فینال و کسب قهرمانی از خود به جا گذاشتند. مصاف الهلال با الاتحاد به عنوان دو غول فوتبال عربستان باعث می شود تا جنگ فوتبالی جده – ریاض وارد راند دوم خود شود تا جذابیت های بیشتری داشته باشد.


برنامه بازی های مرحله یک چهارم نهایی که چند هفته پیش قرعه کشی شد به این شکل خواهد بود:


الهلال یا الاهلی................. الاتحاد
النصر.................... السد یا الدحیل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟