مردم کرمانشاه بیش از سه میلیارد تومان قربانی به کمیته امداد اهدا کردند


مردم کرمانشاه بیش از سه میلیارد تومان قربانی به کمیته امداد اهدا کردند

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: مردم خیر و نوع دوست استان تاکنون به میزان سه میلیارد و 400 میلیون تومان نذورات عید سعید قربان در قالب گوشت و نقدی به مددجویان این نهاد اهدا کردند.

محسن رخصی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در عید سعید قربان امسال ۱۲۰پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری نذورات و قربانی های مردم خیر استان کرمانشاه برپا شد و تاکنون بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نذورات برای مددجویان استان جمع آوری شده است.

رخصی در ادامه به طرح ویژه قربانگاه در تمامی شهرستان های استان اشاره کرد و اظهار داشت: طرح قربانگاه با هدف راه اندازی یک پایگاه ثابت و متمرکز که در آن خیران ضمن بازدید از روند ذبح و بسته بندی دام های اهدایی تحت نظارت سازمان دامپزشکی، می توانند شاهد توزیع قربانی در میان نیازمندان نیز باشند راه اندازی شد که ۵۰ درصد قربانی های اهدایی امسال از طریق همین طرح اهدا شده است.

رخصی با اشاره به ادامه روند جمع آوری نذورات مردمی تا سه روز آینده ابراز امیدواری کرد که میزان نذورات قربانی مردم استان از رشد بیشتری برخوردار باشد.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون تمامی درگاه های پرداخت نذورات نقدی برای خیران فعال است، تاکید کرد: کد آسان پرداخت #۱*۸۸۷۷* ، شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی همچنان آماده دریافت نذورات نقدی خیران است.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه بیان کرد: دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری نیز همچنان به کار جمع آوری نذورات مردم خیر کرمانشاه مشغول هستند.

رخصی در ادامه نذورات اهدایی مردم در سال گذشته در عید سعید قربان سال را سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

۷۸ هزار خانوار با جمعیت نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر در استان کرمانشاه زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان، ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۶۲۲ روستا دارد.

۳۲۰۹/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!