آموزش شنا به بچه ها، چه قواعدی دارد؟


آموزش شنا به بچه ها، چه قواعدی دارد؟

یادگیری نحوه شنا کردن زمانی هیجان انگیز در زندگی یک کودک است. آنها نه تنها اصول ایمنی در آب را یاد می گیرند بلکه پایه و اساس یک زندگی سالم و فعال را نیز در حافظه خود ثبت می کنند.

یادگیری نحوه شنا کردن زمانی هیجان انگیز در زندگی یک کودک است. آنها نه تنها اصول ایمنی در آب را یاد می گیرند بلکه پایه و اساس یک زندگی سالم و فعال را نیز در حافظه خود ثبت می کنند. آکادمی های کودکان برای کمک به کودکان، مهارت های ضروری برای امنیت در آب را گسترش می دهند و آموزش های رسمی شنا کردن را به عنوان لایه ای برای محافظت در برابر غرق شدن کودکان توصیه می کنند.

نکاتی برای ارتباط فرزندتان با آب
وقتی نوبت به آموزش فرزندتان برای شنا کردن می رسد، مطمئنا قانون شماره یک"ایمنی" است. یک متخصص آموزش شنا می گوید: «به یاد داشته باشید در هر سنی، قوانین ایمنی مهمی وجود دارند که باید از آنها پیروی کنید. همیشه همراه با فرزندانتان از قوانین ایمنی آب اطاعت کنید. کودکان خیلی خوب به عکسها پاسخ می دهند، بنابراین سعی کنید یک تصویر سرگرم کننده پیدا کنید تا به آنها کمک کنید قوانین ایمنی آب را به خاطر بسپارند.»
اگر فرزندی دارید که از آب اکراه دارد و از آب می ترسد، می توانید در آماده کردنش برای استخر بدون اینکه حتی انگشتان پایش را در آب فرو کنید، به او کمک کنید.
آنها را برای ورود به آب آماده کنید. یک فنجان کوچک را با آب گرم (نه خیلی داغ) پر کنید و یک جریان کوچک و ثابت از آب را روی شانه ها و سر کودک خود بریزید. این امر به آنها کمک می کند تا به آب و دمای آن عادت کنند.
زمانی برای بازی در وان. یکی دیگر از راه های عالی برای یادگیری شنا یک بازی سرگرم کننده، مثل ایجاد حباب و بازی در وان است.
بگذارید آنها خودشان تجربه کنند. اگر کودک شما برای رفتن به استخر علاقه نشان می دهد، به او یک عینک مخصوص بدهید تا در وان یا زیر دوش از آن استفاده کند. این امر می تواند کودک را با مزایای استفاده از عینک شناآشنا کند، این کار می تواند به ایجاد یک تجربه مثبت تر در استخر کمک کند.

بازی های استخر
درست کردن حباب. این فعالیت ممکن است ساده به نظر برسد، اما بچه ها عاشق حباب هستند و این به آنها کمک می کند که به آب عادت کنند.
برخی بازی های سرگرم کننده را انجام دهید. هرچه راحت تر می شوند، با آنها بازی هایی مانند غواصی با حلقه (با کمک شما) یا لگد زدن و بازی با نور قرمز، یا سبز انجام دهید.
ورود به استخر و بیرون رفتن از استخر را تمرین کنید. بخاطر ایمنی کودک خود با او بیرون آمدن از استخر را تمرین کنید.
آنها را به عینک زدن ترغیب کنید. استفاده از عینک شنا، یک روش عالی برای ایجاد احساس راحتی کودک در آب است؛ زیرا به شناگران اجازه می دهد زیر آب را به وضوح ببینند و ترسشان را از بین می برد.
از یک جلیقه نجات استفاده کنید. شنا با یک جلیقه نجات، به حرکت کودک در آب کمک می کند و برای پیشرفت حرکات کششی و آموزش لگد زدن در آب بسیار مفید است.
اکنون آماده هستید با کودک کوچک خود وارد آب شوید و با توصیه های غریق نجات و مربی از همراهی او با خود لذت ببرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش