راه اندازی پویشی با نام «فقط به عشق علی» برای محبان امیرالمومنین (ع)


راه اندازی پویشی با نام «فقط به عشق علی» برای محبان امیرالمومنین (ع)

معاون رسانه‌ای پویش «فقط به عشق علی برای روز علی» از چگونگی فعالیت این پویش گفت.

راه اندازی پویشی با نام «فقط به عشق علی» برای محبان امیرالمومنین (ع)

محمدرضا محی الدینی معاون رسانه‌ای پویش «فقط به عشق علی برای روز علی» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه این پویش در سال ۹۸ هنوز وارد مرحله عملیاتی نشده است، گفت: روز دوشنبه ۲۱ مرداد مصادف با عید قربان ایده‌های چهره‌ها و صاحب نظران، شاعران، مداحان و... جمع آوری شد تا روز عید غدیر در فضای مجازی منتشر شود، ایده‌ها در قالب حدود ۱۵ کلیپ دو دقیقه‌ای ضبط و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

وی افزود: تیزر دعوت به مشارکت و همکاری، موشن آموزشی و فایل عشق نامه در فضای مجازی منتشر شده است تا هر کسی به میزان توانایی خود «فقط به عشق علی برای روز علی» کار خیر انجام بدهد.

محی الدین تصریح کرد: فعالیت پویش «فقط به عشق علی برای روز علی» از سال ۹۷ آغاز شد و تمام تلاش ما این است که در سال‌های متوالی این امر، یک سنت حسنه برای عموم مردم شود.

معاون رسانه‌ای پویش «فقط به عشق علی برای روز علی» افزود:بر اساس فراخوان، هر کسی که کار خیر در روز عید غدیر انجام داده است در قالب عکس و فیلم برای ما ارسال می‌کند و آثار آن‌ها منتشر می‌شود؛ کار‌های خیر با توجه به میزان توانایی و ایده خود خیران هم معنوی و هم مادی است.

محی الدینی گفت: علاقه‌مندان برای مشارکت در پویش «فقط به عشق علی برای روز علی» می‌توانند کار‌های خیر خود در روز عید غدیر را در قالب عکس یا فیلم به آدرس Ad_FaghatBeEshgheAli@ ارسال کنند تا در فضای مجازی منتشر شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...