رویدادهای طنز کشور در “از طنز چه خبر؟”


رویدادهای طنز کشور در “از طنز چه خبر؟”

رادیو صبا رویدادهای طنز کشور را در بخش کوتاه خبری و اطلاع رسانی با نام «از طنز چه خبر» منعکس می کند. در رادیو صبا […] نوشته رویدادهای طنز کشور در “از طنز چه خبر؟” اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

رادیو صبا رویدادهای طنز کشور را در بخش کوتاه خبری و اطلاع رسانی با نام «از طنز چه خبر» منعکس می کند.

در رادیو صبا “از طنز چه خبر؟”

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، “از طنز چه خبر” عنوان بخش کوتاه خبری است که با هدف اطلاع رسانی به تازه ترین و مهمترین رویدادهای حوزه طنز ایران می پردازد.

صابر ونکی تهیه کننده “از طنز چه خبر” گفت: بازتاب اخبار و رویدادهای حوزه طنز با توجه به رویکرد و رسالت رادیو صبا لازم به نظر می رسید به همین منظور با همراهی ، حمایت و رهنمودهای مدیر محترم شبکه بر آن شدیم تا این بخش کوتاه خبری را هر چه زودتر راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: ما قرار است به همه رویدادهایی که به طنز مربوط می شود بپردازیم. در واقع نشست ها و هم اندیشی ها، اطلاعیه ها ، فراخوان ها، اخبار برنامه های طنز رادیو و تلویزیون، نشریات و کتاب ها وقایع و اخباری هستند که در این بخش کوتاه خبری به اطلاع مخاطبان و علاقمندان خواهد رسید.

ونکی به لزوم همکاری با مجموعه های فعال در عرصه طنز و استقبال رادیو صبا از این ارتباط دو سویه اشاره کرد و افزود: برای آگاهی و اطلاع رسانی هر چه بیشتر و بهتر اخبار شنیداری، دیداری و مکتوب، از همه نهادها ، ناشران و فعالان عرصه طنز در کشور دعوت می کنیم تا مطالب ، اخبار و رویدادهای مرتبط با این حوزه را از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۸۶۲ به روابط عمومی رادیو صبا ارسال کنند.

“از طنز چه خبر؟” روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح روی موج اف ام ردیف ۱۰۵٫۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)