توضیحات سخنگوی قوه قضائیه درباره خبر فیلترینگ اینستاگرام


توضیحات سخنگوی قوه قضائیه درباره خبر فیلترینگ اینستاگرام

سخنگوی قوه قضاییه درباره فیلترینگ اینستاگرام توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در نشست سخنگوی قوه قضاییه خبرنگاری درباره موضع قوه قضاییه درخصوص فیلترینگ اینستاگرام پرسید و سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ گفت: انتظار می‌رود اخلاق حرفه‌ای از سوی رسانه‌ها رعایت شود. مایه تاسف و تعجب است اخباری نقل می‌شود که به هیچ عنوان چنین خبری ابراز نشده است؛ اینقدر خبرسازی می‌شود. دادستان کل کشور معاون اول ندارد و از زمانی که معاون اول دادستان کل کشور به معاونت قوه قضاییه رفته و جایگزین ندارد، خبری به نقل از او منتشر می شود. این نشان می دهد برخی افراد فعال در فضای مجازی، اخلاق حرفه ای را مراعات نمی کنند. اصلا چنین کسی وجود ندارد و چنین خبری اعلام نشده است.

اسماعیلی در ادامه گفت: بر فرض چنین کسی بود و چنین مطلبی را عنوان می کرد. اینها مواضع قوه قضاییه نیست. در موضوعات مهم و کلان، موضع قوه قضاییه آن است که سخنگوی قوه رسما اعلام می کند یا ریاست قوه قضاییه در ملاقاتها و دیدارها اعلام بفرمایند. سایر همکاران عزیز قضایی ما حتی مدیران قضایی آنچه در حوزه موضوعات مهم و کلان می گویند، نظر شخصی آنهاست و به هیچ وجه این اظهارنظرها موضع قوه قضاییه به حساب نیامده و نخواهد آمد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: از مدیران قوه قضاییه درخواست می کنیم اعلام رسمی مسایل مهم و کلان را به سخنگوی قوه قضاییه واگذار کنند.

۴۷۲۳۷

کد خبر 1289138

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط