کارلوس ساینز: هدف اصلی مکلارن آمادگی برای فصل 2020 است


فرمول یک ایران – کارلوس ساینز اعلام کرد که تمرکز اصلی تیم و او در نیم فصل، روی آمادگی برای 2020 است و آن ها می خواهند ماشین را برای فصل 2020 آماده کنند. راننده مکلارن فصل فوق العاده ای داشته و با 27 امتیاز اختلاف نسبت به کیمی رایکونن، با خیال راحت جایگاه بهترین راننده در میان تیم های میان رده را در اختیار گرفته است. با وجود قدرت نمایی مکلارن در...

فرمول یک ایران – کارلوس ساینز اعلام کرد که تمرکز اصلی تیم و او در نیم فصل، روی آمادگی برای 2020 است و آن ها می خواهند ماشین را برای فصل 2020 آماده کنند.

راننده مکلارن فصل فوق العاده ای داشته و با 27 امتیاز اختلاف نسبت به کیمی رایکونن، با خیال راحت جایگاه بهترین راننده در میان تیم های میان رده را در اختیار گرفته است.

با وجود قدرت نمایی مکلارن در میان تیم های میان رده، ساینز معتقد است که آن ها فعلا نمی توانند سه تیم برتر را به چالش بکشند و باید در طول نیم فصل به فکر سال بعد باشند:

فکر نمی کنم ما در طول نیم فصل توانایی خارج شدن از جمع تیم های میان رده را داشته باشیم. شاید بتوانیم ماشین را در حد چند دهم ثانیه سریع تر کنیم که البته خیلی خوب است اما تمام تیم های دیگر هم شرایط مشابهی دارند. پس باید حواسمان جمع باشد.

چیزی که در این فصل باید انجام دهیم این است که قدم های درستی که ماشین را بهتر می کنند را یاد بگیریم و فصل آینده آن ها را به کار بگیریم. فکر می کنم این تمرکز اصلی ما در نیم فصل 2019 است. درک مناسبی از این ماشین داشته باشیم تا مطمئن شویم همه چیز برای ماشین سال آینده آماده است.

کارلوس ساینز: هدف اصلی مکلارن آمادگی برای فصل 2020 استکارلوس ساینز: هدف اصلی مکلارن آمادگی برای فصل 2020 است کارلوس ساینز – آذربایجان 2019

ردبول با به کار گرفتن پیر گسلی، در ها را روی کارلوس ساینز بست اما عملکرد این راننده با اختلاف قابل توجهی نسبت به راننده فرانسوی ردبول بهتر بوده است.

با وجود اختلاف 5 امتیازی میان این دو، ساینز احساس می کند که شکست راننده ردبول سخت است:

فکر می کنم این اختلاف دوام چندانی ندارد، متاسفانه. اما این نشان می دهد که عملکرد ما از باکو تا الان چه قدر خوب و ثابت بوده است. من نمی دانم در حال حاضر چند امتیاز دارم اما شرایط خیلی خوب است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند