تکذیب خروج کارگزاران از جریان اصلاحات


تهران (پانا) - عضو حزب کارگزاران سازندگی اخبار منتشر شده مبنی بر عبور این حزب از جبهه اصلاحات را تکذیب و برپایبندی این جریان به خط و مشی اصلاح‌طلبان تاکید کرد.

تکذیب خروج کارگزاران از جریان اصلاحات

تهران (پانا) - عضو حزب کارگزاران سازندگی اخبار منتشر شده مبنی بر عبور این حزب از جبهه اصلاحات را تکذیب و برپایبندی این جریان به خط و مشی اصلاح‌طلبان تاکید کرد.

صبح امروز و همزمان با انتشار صفحه نخست روزنامه سازندگی، ارگان رسمی حزب کارگزاران سازندگی که در هفته‌های اخیر با مواضع خود درباره موضوعاتی چون قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران، با انتقادات گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده بود، دوباره تیر انتقادات به سمت کارگزاران نشانه رفت.

در صفحه نخست این روزنامه گفت‌وگویی با غلامحسین کرباسچی، دبیر کل کارگزاران منتشر شده استکه در آن خبر از «آغار بازسازی جبهه اصلاحات» می‌دهد و تاکید می‌کند که «ستاد انتخاباتی ملی اصلاح‌طلبان تشکیل خواهد شد.»

کانال‌های تلگرامی در کنار کاربران شبکه‌های اجتماعی با استفاده از صفحه نخست این روزنامه و بهره‌گیری از این جمله کرباسچی که «رهبری خاتمی در جبهه اصلاحات را قبول نداریم»، از خروج رسمی کارگزاران از جریان اصلاحات در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سخن به میان آوردند.

در همین زمینه محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ،در گفت‌وگو با پانا در واکنش به اخبار منتشر شده در شبکه‌های مبنی بر خروج این حزب از جریان اصلاحات اظهار کرد: «من تمام این اخبار را تکذیب می‌کنم. برداشت‌ها، برداشت‌های ناصوابی است که از مصاحبه دبیر کل (کرباسچی) صورت گرفته است.»

او همچنین بیان کرد: «دبیر کل سازندگی اظهاراتی کرده است که به مفاد مباحث باز می‌گردد و ارتباطی با خروج از جریان اصلاحات ندارد.»

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین خاطرنشان کرد: «جهت‌گیری دبیرکل و به‌طور کلی حزب کارگزاران سازندگی همواره به سمت تحکیم و بازسازی برای حفظ اصلاحات بوده است.»

عضو شورای مرکزی کارگزاران متذکر شد: «ما (کارگزاران) همچنان به اصلاحات پایبند هستیم و از این جریان سیاسی اعلام خروج نکرده‌ایم و اخبار منتشر‌شده در این زمینه را تکذیب می‌کنم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟