لزوم گسترش فعالیت‌های تخصصی در حوزه قرآن/موضوعات قرآنی با شیوه‌های جدید و نوآمد ارائه شود


لزوم گسترش فعالیت‌های تخصصی در حوزه قرآن/موضوعات قرآنی با شیوه‌های جدید و نوآمد ارائه شود

عبدالهادی فقهی زاده گفت: مؤسسات قرآن و عترت موضوعات قرآنی را با شیوه‌های جدید و نوآمد ارائه کنند تا مخاطبان بیشتری به این موسسات جذب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مدیران سه مؤسسه قرآنی این شهرستان گفت: شهرستان دارالمومنین آران و بیدگل سرزمین تدیّن، قرآن و عترت، هنر و ادبیات است.

«عبدالهادی فقهی زاده» با بیان اینکه عزم جدی و اراده مستحکمی در مسؤولان موسسات قرآنی شهرستان آران و بیدگل برای گسترش فرهنگ قرآن و عترت وجود دارد، گفت: راه اندازی یک موسسه فعال و درخشان در حوزه قرآن که مصداق کلمه طیبه باشد بسیار سخت است، اما بدون شک برکات بسیار زیادی با خود به همراه دارد.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم گسترش فعالیت‌های تخصصی در حوزه قرآن و عترت تاکید و پیشنهاد کرد: موضوعات قرآنی با شیوه‌های جدید و نوآمد با هدف گسترش فرهنگ قرآنی ارائه شود تا مخاطبان بیشتری به این موسسات جذب شوند.

مدیران موسسات قرآنی مهد قرآن کریم و ولایت ، جامعه بیت الزهرا(س) و مجمع قاریان و حافظان هلال آران و بیدگل هم در این دیدار به بیان توضیحاتی پیرامون فعالیت و مشکلات مؤسسات پرداختند.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه خود به آران و بیدگل از زینب امین پور آرانی نفر نخست مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر کرد.

لزوم گسترش فعالیت‌های تخصصی در حوزه قرآن/موضوعات قرآنی با شیوه‌های جدید و نوآمد ارائه شود

مرتضی خدمتکار مشاور اجرایی معاونت قرآن و عترت وزارت، حجت الاسلام ابوالفضل یعقوبی مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اسماعیل بایبوردی فرماندار و سعید ضابطی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آران و بیدگل، معاون وزیر را در این دیدارها همراهی می کردند.

دیدار با فرماندار شهرستان و بازدید از موسسات فرهنگی قرآنی آران و بیدگل ، حضور در جمع مدیران مسؤول موسسات قرآنی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان‌ آران و بیدگل بود./

پایان پیام/513

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...