یک شایعه: مدیرعامل AMD در اندیشه مدیریت در IBM


یک شایعه: مدیرعامل AMD در اندیشه مدیریت در IBM

ایتنا- لیزا سو، مدیرعامل شرکت AMD، به تازگی گزارش را تکذیب کرد. در این گزارش آمده بود که لیزا سو قصد دارد که شرکت AMD را برای همیشه ترک کند و یک سمت مدیریت ارشد را در شرکت IBM تصاحب نماید.

اخیراً گزارش در مورد خانم لیزا سو، مدیرعامل شرکت AMD منتشر شد. این گزارش نشان می‌داد که خانم لیزا سو برنامه‌های خود را به گونه‌ای تنظیم کرده است که در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی شرکت AMD را ترک کند و خود را برای قرار گرفتن در یک پست مدیریت ارشد در شرکت IBM آماده می‌کند.


به گزارش ایتنا و به نقل از سی.آر.ان، خانم سو به تازگی در توییتی اظهار داشت که این خبر «کذب محض» است. شایان ذکر است که نام هیچ منبعی برای این خبر مطرح نشده و اصلاً مشخص نیست که این خبر توسط چه کسی در سطح رسانه‌ها پخش و منتشر شده است.

وی اذعان داشت که این خبر، شایعه‌ای بیش نیست؛ زیرا وی او تمام وجود عاشق شرکت AMD است و به زودی برنامه‌های جدیدی را برای رشد و پیشرفت این شرکت ابلاغ خواهد کرد. وی گفت که هیچ اطلاعی از استعفا و استخدام خود در شرکت IBM ندارد و این خبر برای خود او نیز جالب بوده است.
یک شایعه: مدیرعامل AMD در اندیشه مدیریت در IBM
این گزارش، یک روز قبل از انتشار خبر «راه اندازی نسل دوم خط تولید پردازنده‌های سرور AMD EPYC Rome» منتشر شد. شروع به کار این خط تولید، چالش‌های زیادی را در برابر روی اینتل قرار می‌دهد. احتمالا با این خط تولید، سهم اینتل در بازار مرکزی داده با افت شدیدی روبرو خواهد شد.

قیمت سهام شرکت AMD بعد از انتشار اخبار مرتبط با این شرکت، بیش از یک درصد رشد کرد. برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که احتمالاً لیزا سو در IBM به سمت معاونت ارشد مدیرعامل (جینی رومتی) منصوب خواهد شد و به احتمال زیاد در آینده به عنوان مدیرعامل IBM فعالیت خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار