سازنده بازی Borderlands 3: بازیکنان جدید به اندازه طرفداران قدیمی لذت خواهند برد


سازنده بازی Borderlands 3: بازیکنان جدید به اندازه طرفداران قدیمی لذت خواهند برد

روز به روز به تاریخ عرضه رسمی بازی Borderlands 3 نزدیک می‌شویم و طرفداران دیگر آرام و قرار ندارند که نتیجه صبر چند ساله‌ی خود را تجربه کنند. به تازگی به وسیله سری ویدئویی آنلاین که توسط استودیو گیرباکس منتشر شد با شکارچی‌های جدید گنج در قسمت جدید آشنا شدیم و اکنون در فاصله دقیقاً یک ماه مانده به عرضه بازی Borderlands 3، آنتونی نیکلسن تهیه‌کننده...

روز به روز به تاریخ عرضه رسمی بازی Borderlands 3 نزدیک می‌شویم و طرفداران دیگر آرام و قرار ندارند که نتیجه صبر چند ساله‌ی خود را تجربه کنند.

به تازگی به وسیله سری ویدئویی آنلاین که توسط استودیو گیرباکس منتشر شد با شکارچی‌های جدید گنج در قسمت جدید آشنا شدیم و اکنون در فاصله دقیقاً یک ماه مانده به عرضه بازی Borderlands 3، آنتونی نیکلسن تهیه‌کننده ارشد بازی در مصاحبه تازه خود با سایت GamingBolt اذعان کرده است که نسخه جدید سری نه تنها برای آن دسته از طرفدارانی که سال‌ها منتظر بازی جدیدی بودند لذت‌بخش و آشنا خواهد بود، بلکه برای افرادی که به تازگی نیز به جمع بازیکنان بردرلندز پیوسته‌اند قابل دسترس و جذاب خواهد بود.

ما چندین گزینه مختلف و چندین بخش متفاوت داشتیم که تیم‌های مخصوص بر روی آن‌ها کار می‌کردند. در واقع درون دپارتمان استودیو، یک دپارتمان و بخش دیگر برای دستیابی و پذیرایی از بازیکنان وجود داشت که از نظر ما بخش بسیار مهمی است. برای آن دسته از کسانی که برای اولین بار توسط بازی Borderlands 3 با سری آشنا می‌شوند، این اثر یک شوتر اول شخص خواهد بود. اگر پیش از آن در این ژانر بازی کرده باشند حس می‌کنند که داخل خانه خود هستند و از آن لذت می‌برند.

نیکلسن در ادامه گفت:

می‌خواستیم همچون استخدام اولیه بازی که به وسیله راه رفتن با شخصیت Claptrap شکل گرفته بود، مطمئن شویم که افراد را به خوبی وارد فضای بازی کنیم و نشان دهیم که چطور باید از آن لذت برد. دوست داشتیم اطمینان پیدا کنیم که چه شما از سال 2009 اینجا بوده‌اید یا از سال 2019، زمانی که وارد بازی می‌شوید از این نکته آگاه شوید که هرچه در توان داشتیم برای لذت بردن شما و موفق شدن در این زمینه، خرج کرده‌ایم.

بازی Borderlands 3 در تاریخ 13 سپتامبر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

سازنده بازی Borderlands 3: بازیکنان جدید به اندازه طرفداران قدیمی لذت خواهند بردسازنده بازی Borderlands 3: بازیکنان جدید به اندازه طرفداران قدیمی لذت خواهند برد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو