راهنمایی و کمک 24 ساعته به حجاج در مسیر رمی‌جمرات


راهنمایی و کمک 24 ساعته به حجاج در مسیر رمی‌جمرات

شفقنا-مسئول واحد راهنمایان حجاج ایرانی گفت: در 3 روزی که حجاج ایرانی در منطقه منا برای رمی جمرات حضور دارند 530 نفر در شیفت‌های 6 ساعته مشغول راهنمایی و کمک به زائران هستند. به گزارش شفقنا، جواد دانشیار مسئول واحد راهنمایان حجاج ایرانی، در مورد فعالیت این واحد گفت: در 3 روزی که حجاج ایرانی در منطقه منا برای رمی […]

راهنمایی و کمک 24 ساعته به حجاج در مسیر رمی‌جمرات

شفقنا-مسئول واحد راهنمایان حجاج ایرانی گفت: در ۳ روزی که حجاج ایرانی در منطقه منا برای رمی جمرات حضور دارند ۵۳۰ نفر در شیفت‌های ۶ ساعته مشغول راهنمایی و کمک به زائران هستند.

به گزارش شفقنا، جواد دانشیار مسئول واحد راهنمایان حجاج ایرانی، در مورد فعالیت این واحد گفت: در ۳ روزی که حجاج ایرانی در منطقه منا برای رمی جمرات حضور دارند ۵۳۰ نفر در شیفت‌های ۶ ساعته مشغول راهنمایی و کمک به زائران هستند.

او ادامه داد: راهنمایان زائر در ۴۵ محل و گلوگاه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی زائران هستند تا به مسیر اصلی مکاتب و خیمه حجاج ایرانی هدایت شوند.

دانشیار با تاکید بر اینکه تمام راهنمایان زائر در خیابان های اصلی و فرعی که حجاج ایرانی در آن تردد دارند برای کمک، هدایت و تسهیل مسیر حضور دارند، یادآور شد: همکاری ماموران سعودی در رابطه با گروه بندی حرکت زائران ایرانی بسیار خوب و طبق برنامه ریزی بوده و امسال برای روزهای۱۱ و ۱۲ ذی الحجه ۲ مسیر تردد برای رمی جمرات در اختیار حجاج ایرانی گذاشته شد، تا تردد زائران در مسیر رفت و برگشت رمی جمرات با سهولت و کمترین تداخل با زائران دیگر کشورها صورت گیرد.

او افزود: در منطقه منا هیچ مفقودی از زائر ایرانی گزارش نشده است. در عرفات سه مفقود وجود داشت که همان روز به کاروان‌های خود پیوستند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی