وحدت کلمه و انسجام ملی سبب تقویت نظام می‌شود


وحدت کلمه و انسجام ملی سبب تقویت نظام می‌شود

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر حفظ ارزشها و تقویت نظام جمهوری اسلامی گفت: این مهم جز با همدلی، وحدت کلمه و انسجام ملی به دست نمی‌آید و چیزی بالاتر و مهمتر از آن نیست.

جمال عرف امروز دوشنبه در جمع علما و روحانیون اهل سنت شهرستان سیل زده آق قلا در استان گلستان اظهار داشت: نقش علما و روحانیون اهل سنت در همراهی و همدلی مردم سیل زده گلستان بر هیچکس پوشیده نیست.
وی خطاب به روحانیت حاضر در جلسه تاکید کرد: دولت برای بازسازی مناطق سیل زده گلستان به شما تکیه کرده و انتظار می رود در ادامه مسیر همچنان تکیه گاه باشید.
وی با بیان اینکه قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده به ریاست وزیر کشور بطور مستمر بازسازی مناطق آسیب دیده را پیگیری می کند، گفت: خسارت سیل در کشور زیاد بود و تنها در بخش صنعت گلستان ۲۴۵۰ میلیارد ریال آسیب وارد شده و در ابعاد کشوری این میزان بیش از ۱۰ برابر است.
معاون وزیر کشور اظهار کرد: در شرایطی که دشمن ناجوانمردانه به فشار اقتصادی خود ادامه داده و سعی در کاهش درآمد مردم ما دارد، مجموعه دولت بویژه رییس جمهوری و وزیر کشور در تلاش برای حل مشکلات مردم و خسارت دیدگان از سیل در کوتاه ترین زمان ممکن هستند.
عرف اضافه کرد: دولت فقط در استان گلستان برای جبران خسارت بخش صنعت استان هزار و ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره تخصیص داده و به تناوب مابقی خسارت ها جبران شده و می شود.
معاون سیاسی وزیر کشور که از سوی استاندار گلستان و شماری از مدیران وزارتخانه و استانی همراهی می شد با حضور در منزل شهیدان ارازمحمد و عبدالرحمان حبیب لی که مادرشان در نخستین روزهای سیل جان خود را از دست داد، حضور یافت و سپس به یکی از روستاهای سیل زده رفت تا از نزدیک در روند اقدامات انجام شده قرار گیرد.
دیدار با امام جمعه گرگان و شرکت در جلسه ستاد انتخابات گلستان دیگر برنامه های سفر کاری معاون سیاسی وزیر کشور به این استان است.
آق قلا در نزدیکی شمال گرگان مرکز استان گلستان تا مدتها زیر آب ناشی از سیل بود بطوریکه پیکر مادر شهیدان حبیب لی از خانه اش تا آرامستان این شهر با قایق حمل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی